چهره هاسلبریتی خارجی

هدیه ستاره مسلمان سینمای بالیوود برای عید فطر چه بود؟

در این مطلب از مجله کولاک، توضیحاتی درباره هدیه ستاره مسلمان سینمای بالیوود ، سلمان خان برای عید فطر خواهیم داشت! با ما همراه باشید. برادر برادر (Bhai Bhai) نام آهنگی است که سلمان خان ، ستاره مسلمان سینمای بالیوود آن را به مناسبت عید فطر برای هواداران خود در سراسر نقاط جهان خواند! سلمان خان در توئیتر خود چنین نوشت:

آهنگی برای شما ساخته ام که تمام احساسم را در آن جاری ساخته ام که بگویم عیدتان مبارک.

سلمان خان ، سوپراستار بالیوود و تهیه ‌کننده، خواننده و همچنین مجری که امسال در میان قرنطینه در مزرعه ی خود در پانول زندگی می کند، عید فطر را در خانه ی خود جشن گرفت و امروز سومین آهنگ خود با نام برادر برادر (Bhai Bhai) را به همین مناسبت منتشر کرد.

این هنرپیشه در تداوم سنت عیدی دادن به طرفداران خود، چون انتشار فیلم جدید خود یعنی ” رادهه: شما تحت تعقیب ترین فرد هستید ” که هندی ها به شدت منتظر اکران آن هستند، امسال به دلیل بحران ویروس کرونا، او آهنگ برادر برادر (Bhai Bhai) را به عنوان هدیه عید فطر برای هواداران خود اجرا کرد. سلمان خان و روحان آرشاد آهنگ برادر برادر (Bhai Bhai) را خوانده اند و ساجد واجد ، آهنگسازی آن را برعهده داشته است. ترانه این آهنگ را نیز سلمان خان و دانش صبری نوشته اند.

در انتها بد نیست بدانید سلمان خان ، هنرپیشه مسلمان اهل سنت از طرف پدر مسلمان و از طرف مادر هندو است. او موفق ترین هنرپیشه بالیوود در گیشه فروش است! اکثر فیلم های اکران شده از او با استقبال چشمگیر رو به رو می شود و حتی پرفروش ترین فیلم تاریخ بالیوود یعنی ” من برای تو چه کسی هستم؟ ” محصول سال ۱۹۹۴ میلادی نیز با بازیگری سلمان خان است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا