چهره هاسلبریتی خارجی

هر آنچه می خواهید درباره تغذیه تیلور سوئیفت بدانید

 مترجم : پردیس کیانی ، مجله اینترنتی کولاک 

در طول سالها افراد مشهور اعلام کرده اند که چگونه اندام خود را متناسب و سالم نگه می دارند. درحالیکه هنوز برخی از افراد هستند که با وزن کم کردن ناسالم و فوری دست و پنجه نرم می کنند اما بسیاری از ستاره های هالیوود تلاش می کنند که به مرور زمان اصلاحاتی ضروری و ساده در رژیم غذایی خود اعمال کنند و به هیچ عنوان حاضر نیستند با لاغری فوری به خودشان صدمه بزنند. آنها رژیم و ورزش را در کنار هم استفاده می کنند و این تنها مختص به تیلور سوئیفت نیست.

تیلور سوئیفت

تیلور، راه هایی برای سلامتی اش انتخاب کرده که هم با مشورت از متخصصین تغذیه اتخاذ شده و هم متناسب با سبک زندگی اوست. او اندامش را متناسب نگه می دارد و مخالف استخوانی بودن و لاغری بیش از حد است. او می گوید: من استقامتم را حفظ می کنم تا بتوانم روی صحنه حضور داشته باشم. مطلب را بخوانید تا با تغذیه  تیلور سوئیفت آشنا شوید.

عادات غذایی تیلور سوئیفت

صبحانه ساده

تیلور سوئیفت

تیلور سوئیفت زندگی پر مشغله ای دارد. هیچکس از چنین فردی انتظار ندارد که رژیم غذایی منظم و آداب خوردن را تمام و کمال انجام دهد اما او هر طور شده روزش را با خوردن صبحانه آغاز می کند. او عاشق کرپ گندم همراه با ژامبون، پنیر پارمزان و تخم مرغ نیمرو است. تیلور همیشه مواد اولیه برای تهیه این صبحانه را در یخچال خود نگه می دارد تا همیشه بتواند صبحانه مورد علاقه اش را اماده کند. همچنین یک صبحانه عالی بدون آب میوه غیر ممکن است و او همیشه آب پرتقال در دسترس دارد.

تغذیه سالم در طول هفته

با اینکه صبحانه تیلور سوئیفت حاوی ژامبون و پنیر و تخم مرغ است اما او در طول هفته تلاش می کند وعده های سالم و سبک تری داشته باشد. او معمولا وعده های غذایی اش را با سالاد، ماست و ساندویچ های سالم تامین می کند و نوشابه های قندی نمی نوشد. او می گوید: با اینکه من تغذیه سالمی دارم اما زیاد خود را درگیر بایدها و نبایدهای تغذیه نمی کنم. خوب است که بدانیم چه چیزی برایمان متناسب است اما این نباید تبدیل به یک مساله شود. من دوست ندارم قوانینی ایجاد کنم که به آنها نیازی ندارم.

حساب آخر هفته ها جداست

با اینکه سوئیفت در طول هفته غذاهای سالمی می خورد اما آخر هفته ها سعی می کند از رژیمش دست بردارد. او در تعطیلات آخر هفته همبرگر، سیب زمینی سرخ کرده و بستنی می خورد. او اعتقاد دارد که غذا دشمن ما نیست و باید از خوردن لذت ببریم پس گاهی تنوع هم لازم است.

نوشیدن فراوان آب

تیلور سوئیفت

تیلور علاقه زیادی به نوشیدنی های کافئین دار دارد اما باز هم از نوشیدن فراوان آب دست نمی کشد. او می گوید: من در اتاق تعویض لباسم همیشه آب دارم و روزانه ۱۰ بطری آب می نوشم. البته پزشکان اعلام کرده اند که نوشیدن مقادیر بسیار زیاد آب در روز می تواند برای کلیه ها ضرر داشته باشد و نوشیدن آب به اندازه توصیه می شود. بنابراین امیدواریم که منظور تیلور بطری های کوچک آب باشد و البته بهتر است در نوشیدن همین مقدار هم تجدید نظر کند.

او یک کباب پز حرفه ای است

تیلور سوئیفت

شاید یک کلیشه جنسیتی در همه نقاط دنیا وجود داشته باشد و آن هم این است که کباب درست کردن را کاری مردانه می دانند. اما با این حال سوئیف یک کباب زن حرفه ای محسوب می شود که استاد گریل کردن است. او معمولا برای گریل کردن، مرغ ارگانیک، لوبیا سبز، انواع سبزیجات و همچنین همبرگر را انتخاب می کند.

او عاشق پختن و خوردن کوکی است

تیلور سوئیفت

تیلور سوئیفت نه تنها متخصص کباب کردن است بلکه در کلوچه پزی هم استاد است. او قبلا عکس کوکی های شکری اش را که خود پخته بود در اینستاگرام به اشتراک گذاشت، هرچند پس از مدتی آنها را پاک کرد. البته او فقط کوکی درست نمی کند بلکه دستپخت شگفت انگیزی در تهیه پای سیب، کیک لایه ای و کاپ کیک دارد.

غذاهای فصلی

با تغییر فصل، خوراکی ها نیز تغییر می کنند. تیلور بی اندازه شیفته خوراکی های فصل های سرد یعنی پاییز و زمستان است. ادویه جات زمستانی، نان کدو تنبل، کوکی ها و شکلات داغ، انواع چای، انواع سوپ و رول دارچینی را به شدت دوست دارد و دیگر به رژیم غذایی اش فکر نمی کند. او اقرار می کند که این روزها برایش بسیار پر کالری هستند اما ترجیح می دهد از لحظاتش لذت کافی را ببرد.

منبع: thelist

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا