چهره هاسلبریتی خارجی

همبازی شدن شاهرخ خان و سلمان خان پس از سال‌ ها

 مجله اینترنتی کولاک،سمیرا فیض آبادی : طبق گزارشات جدید، شاهرخ خان و سلمان خان قرار است در فیلم جدید سانجی لیلا بانسالی با یکدیگر همبازی شوند. طرفداران سینمای هند همیشه دوست داشته اند شاهرخ خان و سلمان خان را در یک قاب ببینند. این دو فوق ستاره بالیوود در سراسر جهان طرفداران بی شماری دارند. سال گذشته سلمان خان حضوری کوتاه در فیلم «زیرو»ی شاهرخ خان در یکی از آیتم آهنگ ها داشت و مخاطبین استقبال فراوانی از دیدن آنها کنار هم داشتند. و حالا یک بار دیگر قرار است این دو سوپراستار مشهور با یکدیگر همبازی شوند.

سلمان خان و شاهرخ خان
سلمان خان قرار است امسال جلوی دوربین کارگردان مطرح بالیوود، سانجی لیلا بانسالی برای یک فیلم عاطفی برود.

گفته می‌شود سانجی لیلا بانسالی یکی از نقش‌های مهم و محوری فیلم را هم به شاهرخ خان پیشنهاد داده است. «هام تومهاری هه صنم» آخرین فیلم‌ مشترک این دو خان بود که فروش خوبی در گیشه داشت و حالا یک بار دیگر همبازی شدن آنها می‌تواند موج عظیمی از مردم را به سینماها بکشاند. این فیلم یک کار حماسی تاریخی خواهد بود. گفته می‌شود سازندگان فیلم مصمم هستند از دیپیکا پادوکن برای نقش اول زن این فیلم استفاده کنند درحالیکه سلمان خان تمایل دارد کاترینا کایف نقش مقابل او را ایفا کند اما هنوز انتخاب قطعی صورت نگرفته است. فیلم قبلی سانجی لیلا بانسالی، «پادماوات» با بازی دیپیکا پادوکن، شاهد کاپور و رنویر سینگ فیلمی فوق‌العاده پروفروش بود تا جایی که یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای هند لقب گرفت. و حالا حضور دو تن از بزرگترین خان‌های سینمای بالیوود می‌تواند نوید کار پرفروش دیگری از بانسالی را بدهد.
سلمان خان به تازگی فیلمبرداری فیلم «بارت» به اتمام رساند. کاترینا کایف در این فیلم نقش مقابل سلمان خان را ایفا کرد و نقشش در این فیلم را بهترین کاراکتری دانسته که تاکنون ایفا کرده است. دیشا پتانی، چکی شروف و تابو دیگر بازیگران این فیلم هستند. «بارت» قرار است عید فطر اکران شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا