سینماسینمای‌جهان

همبازی شدن بهمن قبادی با آل پاچینو در فیلم مرد ایرلندی اسکورسیزی+ بازیگران و خلاصه داستان

دوستداران سینمای مارتین اسکورسیزی و بازیهای آل پاچینو و رابرت دنیرو دو بازیگر کهنه کار هالیوودی بی صبرانه منتظر دیدن فیلم مرد ایرلندی هستند. فیلم مرد ایرلندی (The Irishman) بر اساس داستان زندگی آدمکشی سرشناس به نام فرانک شیران مشهور به «ایرلندی» ساخته می‌شود. مارتین اسکورسیزی این فیلم را برای نتفلیکس می‌سازد.

معرفی فیلم مرد ایرلندی ساخته مارتین اسکورسیزی
معرفی فیلم مرد ایرلندی ساخته مارتین اسکورسیزی

رابرت دنیرو و ال پاچینو پیش از این در فیلم‌های «مخمصه» در سال ۱۹۹۵ و «قتل عادلانه» در سال ۲۰۰۸ رو به روی هم بازی کردند اما تا کنون کنار هم در فیلمی به کارگردانی اسکورسیزی جلوی دوربین حاضر نشده بودند.

اسکورسیزی از سال ۲۰۱۴ به عنوان کارگردان به این پروژه سینمایی پیوسته بود و در آغاز قرار بود فیلمبرداری در سال ۲۰۱۶ با فیلمنامه‌ای از استیو زیلیان آغاز شود اما کار فیلمبرداری به تعویق افتاد. بر اساس برنامه فیلمبرداری در پایان ماه دسامبر سال ۲۰۱۷ به پایان رسیده است.

اما نکته جالب در سکانسی از این فیلم است که «بهمن قبادی» کارگردان ایرانی در آن حضور پیدا کرده است. کارگردان فیلم «کسی از گربه‌های ایرانی خبر نداره» در همین خصوص با انتشار چند عکس از پروژه مرد ایرلندی در صفحه اجتماعی خود نوشته است:

بهمن قبادی در فیلم مرد ایرلندی
بهمن قبادی در فیلم مرد ایرلندی

«پشت صحنه “مرد ایرلندى-آیریشْمَن” به کارگردانى مارتین اسکورسیزی. او براى من مثل یک برادر بزرگ است، بسیار مهربان و حامی.
برای چند روزى مهمان تولید این پروژه بودم و خوش شانس بودم که توانستم در یک صحنه با “آل پاچینو” همبازى باشم ، شخصى که عمیقا او را تحسین مى کنم و برایش احترام قائلم»

آخرین خبرها از درام جنایی «مرد ایرلندی» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی حاکی ست این فیلم سرانجام قرار است در جشنواره نیویورک امسال جایی که ریاست آن را کنت جونز دوست شخصی اسکورسیزی برعهده دارد به نمایش درآید. فیلم پیش از این به دلیل استفاده از تکنیک های جوان سازی مدت ها در اتاق تدوین به سر می برد و احتمال می رفت که نتواند به فصل جوایز برسد.

اسکورسیزی درباره حضور فیلم «مرد ایرلندی» در جشنواره نیویورک امسال گفت: من انتخاب های جسورانه و ژرف بینانه هر ساله جشنواره را ستایش می کنم. او افزود: سپاسگزار هستم که در جشنواره نیویورک امسال فرصت نمایش فیلم جدیدم را در کنار گروه عوامل شگفت انگیزم به دست آورده ام.

اضافه می کند جشنواره فیلم نیویورک از روز ۲۷ سپتامبر تا ۱۳ اکتبر به مدت ۱۷ روز در لینکلن سنتر شهر نیویورک برگزار می شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا