چهره هاسلبریتی ایرانی

همسر اول و دوم سیروس گرجستانی کیست؟

به گزارش کولاک نیوز ، سیروس گرجستانی ، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون روز پنجشنبه ۱۲ تیر ماه سال ۱۳۹۹ شمسی به ‌علت عارضه قلبی (سکته قلبی) در بیمارستان لواسانی تهران درگذشت. وی دارای مدرک درجه ۲ هنری از وزارت فرهنگ و هنر بود.

اما درباره زندگی شخصی سیروس گرجستانی با نام اصلی علی اکبر محمودزاده گرجستانی بد نیست بدانید وی متولد ۲۵ اسفند ماه سال ۱۳۲۳ شمسی در بندر انزلی بود. سیروس گرجستانی فعالیت در تئاتر را در سال ۱۳۴۹ شمسی و فعالیت در تلویزیون را در سال ۱۳۵۶ شمسی شروع کرد و پس از آن به استخدام وزارت فرهنگ و هنر سابق و ارشاد کنونی درآمد.

تحصیلات سیروس گرجستانی مدرک دیپلم از یکی از دبیرستان های شهر تهران است اما خودش می گوید دیپلم آن زمان به اندازه فوق لیسانس امروز ارزش دارد و هر کسی که در آن روزها مدرک دیپلم را اخذ کرده است، مطمئنا سواد زیادی داشته و دارد! وی در سال ۱۳۴۸ شمسی توانست مدرک تحصیلی دیپلم خود را از یکی از مدارس تهران اخذ کند و سپس خیلی سریع به سراغ بازیگری در تئاتر رفت.

پس از انقلاب، فعالیت سینمایی او با فیلم ” فریاد مجاهد ” به کارگردانی مهدی معدنیان به عنوان بازیگر در سال ۱۳۵۸ شمسی آغاز شد. پیش از انقلاب، او در دو فیلم سینمایی با نام های ” بیست سال انتظار ” در سال ۱۳۴۵ شمسی به کارگردانی مهدی رئیس فیروز و به نویسندگی احمد نجیب زاده و ” مأمور دو جانبه ” در سال ۱۳۴۵ شمسی به کارگردانی مهدی میرصمدزاده و به نویسندگی احمد نجیب ‌زاده بازی کرده بود. وی همچنین در عرصه ورزش نیز فعال بوده است و به مدت ۱۰ الی ۱۲ سال بازیکن تیم فوتبال شاهین بوده ‌است.

لازم به بیان است سیروس گرجستانی دو بار ازدواج کرده بود! سیروس گرجستانی از همسر اول خود دو دختر دارد که هر دوی آنها در سنین پایین به انگلیس مهاجرت کردند و ازدواج کردند. همسر اول سیروس گرجستانی در شهر لندن زندگی می کند. او می گوید که من و همسرم در چند سال زندگی مشترک به دلیل اختلافاتی که داشتیم، از هم جدا شدیم. همسرم با بازیگری من مخالف بود و دوست نداشت که این کار را ادامه دهم! در حالی که من عشق بازیگری را داشتم و نمی توانستم آن را کنار بگذارم.

او می گوید: ” همسرم به همراه دو فرزند دخترم پس از جدایی به انگلیس رفت و من دلتنگ دخترهایم می شوم و مدت ها است که آرزو دارم یک روز پیش آنها بروم و بعد از سال ها دوری و دلتنگی آنها را ببینم. ” او می گوید که در حال حاضر تلفنی با آنها در تماس هستم.

سیروس گرجستانی درباره فرزندان خود در مصاحبه ای می گوید: ” همیشه آرزو دارم که یک روزی با جیب پر پیش دخترانم در خارج بروم و پس از سال ها دیداری تازه کنم ، خوشبختانه صدایشان را از راه دور (تلفن) می شنوم. “

سیروس گرجستانی و همسر دوم

سیروس گرجستانی از همسر دوم خود نیز دو دختر و یک پسر دارد و سرجمع صاحب ۶ نوه می باشد. او می گوید که از زندگی مشترک من و همسر دوم ۲۸ سال می گذرد و در این سال ها همیشه همسرم از من و شغلی که دارم حمایت کرده است و اکنون ما سه فرزند داریم؛ دو فرزند پسر و یک دختر داریم که من عاشق هر ۵ فرزندم هستم و وجود آنها به زندگی من انگیزه می دهد. در این سال ها همیشه سعی کرده ام هر نوع امکاناتی را در اختیار آنها قرار دهم تا در رفاه زندگی کنند.

سیروس گرجستانی و همسر دوم

سیاوش از همسر دوم سیروس گرجستانی ، گریمور است دختر وی سیما هم قبل از ازدواج کردن، بازیگری می کرد و در فیلم های ” دوران کودکی ” ، ” پشت کنکوری ها ” ، ” ادمک ” و… ایفای نقش کرده است، ولی پس از ازدواج خود، شوهرش علاقه زیادی به ادامه فعالیت بازیگری وی نداشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا