چهره هاسلبریتی ایرانی

همسر خشایار الوند کیست؟ + بیوگرافی و عکس

مجله اینترنتی کولاک:بدون شک خبر مرگ خشایار الوند شوک آورترین خبر این چند وقت اخیر است. خشایار کسی است که بسیاری از مردم ما شاید فقط اسمش را شنیده باشند اما او در تمام این سال ها با مجموعه های طنز تلویزیونی و فیلم های سینمایی معروف باعث میخکوب شدن مردم پای گیرنده ها می شد. وی یکی از ارکان اصلی تهیه آن سریال ها و فیلم های جذاب بود.

خشایار الوند درگذشت

الوند شب گذشته در اثر ایست قلبی درگذشت و حالا تنها چیزی که از او برایمان به یادگار مانده همان سریال ها و فیلم های پرمخاطبی است که گاه آنقدر محو تماشایش می شدیم که فراموش می کردیم نویسنده اش خشایار الوند است…روحش شاد

 

بیوگرافی کامل خشایار الوند

خشایار الوند برادر کارگردان مشهور سینما و تلویزیون (سیروس الوند) در سال ۱۳۴۶ دیده به جهان گشود و در روز هشتم اسفند ماه ۱۳۹۷ دارفانی را وداع گفت.

آثار هنری خشایار الوند

خشایار الوند فعالیت هنری خود را در سال ۱۳۸۰ با فیلم سینمایی مزاحم به کارگردانی سیروس الوند آغاز کرد و نویسندگی این فیلم را بر عهده داشت و این تجربه سکوی پرتاب وی به سوی آینده ای دخشان بود. گرچه آثار بعدی وی همچون سریال شب‌های برره، سریال پایتخت ۵ و سریال مرد هزارچهره موفق تر بود اما این فیلم وی را با هنرمندانی از جمله خسرو شکیبایی، میترا حجار، امین حیایی و همایون ارشادی آشنا کرد و به تجربیات وی افزود.

این نویسنده با قلم طلایی اش خاطرات بسیار دلنشین و جذابی برای مخاطبان رقم زد و یکی از این آثار نویسندگی سریال شب های برره به نویسندگی وی و کارگردانی مهران مدیری در سال ۱۳۸۴بود. خشایار در این سریال توانست با هنرمندان به نام و بزرگی همچون مهران مدیری، سیامک انصاری، سعید پیردوست و محمد شیری همکاری کند.

الوند مجموعا ۲۷ اثر هنری در کارنامه دارد که ۲۱ اثر آن تلویزیونی بوده و شامل مجموعه های زیر می شود:

سریال پایتخت۵، دیوار به دیوار۲، سریال علی البدل، سریال پایتخت۴، سریال در حاشیه، سریال پایتخت۳، سریال گنج مظفر، سریال ویلای من،سریال شوخی کردم،سریال پایتخت۱، سریال ساخت ایران، سریال دست بالای دست، سریال قهوه تلخ، سریال مرد هزار چهره، سریال مرد دو هزار چهره، سریال مامور بدرقه، سریال یک وجب خاک، سریال باغ مظفر، سریال شب های برره، سریال اعتراف و سریال شاهد مجموعه هایی تلویزیونی است که از جمله آثار الوند محسوب می شود او همچنین در ۶ اثر سینمایی هم فعالیت داشته که فیلم های آبی به رنگ آسمان، فیلم ساعت۵ عصر، فیلم کیش و مات، فیلم هر چی تو بخوای، فیلم برگ برنده و فیلم مزاحم جزو آثار سینمایی این نویسنده فقید است.

خشایار الوند+همسرش

مرحوم خشایار الوند سالهاست ازدواج کرده و متاهل می باشد.

الهام ایمانی همسر مرحوم خشایار الوند همانند وی در عرصه نویسندگی فعالیت داشت و آثاری همچون قهوه تلخ، شب های برره، نقطه چین را به رشته تحریر در آورده است. وی در فیلم هایی از جمله دست های آلوده و طعم گیلاس به ایفای نقش پرداخته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا