اخبار داغسیاسی

همسر دوم تاجگردون کیست ؟ ماجرای همسر دوم غلامرضا تاجگردون در خارج از کشور

همسر دوم تاجگردون کیست ؟ ماجرای همسر دوم غلامرضا تاجگردون نماینده مجلس در خارج از کشور و افشاگری زاکانی درباره زندگی شخصی وی در این مطلب. علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس روز سه شنبه ۱۰ تیرماه در نشست خبری نمایندگان معترض به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون با عنوان «چرا بررسی اعتبارنامه نمایندگان مهم است؟» صحبت هایی را در خصوص این نماینده مجلس که حواشی بسیاری طی روزهای اخیر داشته است مطرح کرد. تاجگردون به تازگی در مصاحبه ای ویدیویی با یمی از رسانه ها گفته است: ««همه این روزها یک عیبی دارند؛ شاید من شیشه کثیف باشم اما دستمال شما هم تمیز نیست!»

زاکانی در این جلسه گفت: ما سعی کردیم هیچ چیز نگوییم جز اینکه سند داشته باشیم و قاعده این بوده که با سند باشد. وی افزود: عدم صداقت توسط آقای تاجگردون ده‌ها بار اتفاق افتاده اما چند نکته مختصر را می گویم. به عنوان مثال وقتی اینها دچار استیصال شدند خواهر ایشان نکته‌ای را منتشر و اعلام کرد نظر رهبری این بوده که آقای تاجگردن رزمنده و در جهاد سازندگی بوده و حامی محرومین و …‌ است و وقتی اعتراضات بالا آمد، نگفتند اشتباه است بلکه گفتند فتوشاپ و جعلی است.

زاکانی تصریح کرد: نکته بعد موضوع حمایت از فتنه و تحصن سال ۸۲ است که البته حضور در فتنه و پرداختن به آن، موضوع ما نیست بلکه دروغ‌گویی است. او گفت در تحصن و فتنه نبودم در حالی که اسناد و مدارک وجود دارد و وزارت اطلاعات گفته ایشان جزو سردمداران مستعفی سال ۸۲ است. در حقیقت در نامه وزارت اطلاعات آمده که ایشان در تحصن حضور داشته است. مورد بعد ناظر به حصر و عوامل حصر که همه اسناد پیوست دارد.

همسر دوم تاجگردون کیست
همسر دوم تاجگردون کیست

وی استفاده از مدرک دکترا را از دیگر موارد پرونده تاجگردون عنوان و خاطرنشان کرد: ایشان به صورت مکرر خود را در تبلیغات و اسناد، دکتر معرفی کرده است و در جایی دکترای وی اقتصاد و بعد مدیریت و … معرفی شده و ایشان فوق لیسانس بیشتر ندارد.

زاکانی تاکید کرد: آقای تاجگردون در ثبت نام خود ذکر نکرده که فرزند دوم دارد و خارج از کشور است و این فرزندش و در شناسنامه وی هم ثبت نشده است‌. یک نماینده مجلس ابتدا امر باید صادق باشد وگرنه نمی تواند به مردم خدمت کند.

وی با تاکید بر اینکه آقای تاجگردون ده‌ها دروغ گفته و حتی تولید دروغ می کند، بیان کرد: ما نه توجهی به سیاست و فتنه گری ایشان داریم و نه مسائل دیگر، بلکه موضوع ما عدم صداقت ایشان است. اینکه کسی سفر خارج از کشور داشته و همسر و دخترش در خارج باشند و سفرهای خارجی می‌روند از لحاظ امنیتی قابل پیگیری است که ما کاری به این نداریم.

وی با اشاره به بودجه سال ۹۷، گفت: تخلفات رییس کمیسیون تلفیق بالغ بر ۳۹ هزار میلیارد تومان است. هم سر فصل ها را تغییر داده و غیره.

وی انتصاب فامیل و نزدیکان را از دیگر موارد موجود در مسئله پرونده تاجگردون عنوان و خاطرنشان کرد: قریب به ۲۴ نفر از نزدیکان تاجگردون در ۸۴ شرکت عضو هستند. آیا همه افراد در ایران چنین شرایطی دارند؟

غلامرضا تاجگردون، فرزند ظفر متولد شهریور ۱۳۴۵ در گچساران کهکیلویه و بویر احمد بدنیا آمده و نماینده مجلس، سیاستمدار، اقتصاددان و مدرس دانشگاه ایرانی است. او حالا نماینده مجلس در دوره یازدهم است.

خانواده و خواهر و برادر غلامرضا تاجگردون

• ساسان تاج گردون رییس سازمان برنامه و بودجه فارس
• محمد تاج گردون دکترای ای تی از دانشگاه شریف و عضو هیات علمی دانشگاه
• محسن تاج گردون
• مهدی تاج گردون
• لیلا تاج گردون
• پروین تاجگردون
• احمدرضا تاج گردون از شهدا
عادل امینی همسر خواهر تاجگردون است که به عنوان دبیر و مسئول پیگیری اجرای طرح‌های کارگروه کارآفرینی و اشتغال شهرستان گچساران فعالیت دارد

سوابق و آخرین مدرک تحصیلی

تاجگردون ،دانش‌آموخته کارشناسی اقتصاد نظری و کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی سیستم‌های اقتصادی از دانشگاه شهید بهشتی ،فوق‌لیسانس برنامه‌ریزی سیستم‌های اقتصادی است
گفته میشود که او دارای دکترای مدیریت اقتصادی از مؤسسه گلوبال بیزنس (بلژیک) است.

جانباز جنگ

نماینده مردم گچساران در دوران جنگ از رزمندگان جنگی بود. او در عملیات آزادسازی خرمشهر حضور داشت و اکنون جانبازی ۱۵ درصد دارد.

همسر دوم تاجگردون کیست ؟
همسر دوم تاجگردون کیست ؟

همسر دوم تاجگردون کیست

وی در سال ۱۳۶۸ ازدواج فامیلی کرده و با دختر عموی خود وصلت کرده، حاصل این ازدواج دو پسر و یک دختر است. همسرش دبیر آموزش و پرورش و فرهنگی است و پسرش امیررضا نیز ازدواج کرده است. طبق افشاگری زاکانی او ازدواج دومی هم داشته که همسرش خارج از کشور زندگی می کند.

سوابق و کارنامه

او تاکنون بعنوان نمایندهٔ دوره نهم و دهم مجلس شورای اسلامی از سوی مردم گچساران و باشت و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس، همچنین استاد دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز، در سال ۹۸ فعالیت میکرد

زمانی که حدودا ۲۲ سال داشتم یک آپارتمان در خیابان وزرای تهران خریدم. پس اگر مالی دارم و زیاد می‌شود از مجلس و دولت نبوده است. از ۲۴ سالگی جزو مدیران ارشد کشور بودم و حقوق بالایی داشتم. هوش حداقلی معیشتی هم دارم و اینطور بوده که زمینی بفروشم یا ماشینی بخرم و بفروشم

اولین شغل مدیریتی

تاج گردون در سال ۱۳۶ کارش را در وزارت امور اقتصادی و دارایی آغاز کرده و در ۱۳۶۹ به مدت یکسال ،مدیرکل دفتر تحقیقات و سیاست‌های مالی این وزارتخانه بود

او سپس در ۱۳۷۱ بمدت دو سال، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد و در سال ۱۳۷۳ به مدت سه سال نیز بعنوان رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس و در ۱۳۸۰، معاونت امور مجلس و استان‌ها را بر عهده گرفت و از ۱۳۸۳ معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه بود

سوابق اجرایی و مدیریتی

• عضو هیئت علمی مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی
• مشاور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور (۱۳۸۴ تا ۱۳۸۵)
• معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور (۱۳۸۳ تا ۱۳۸۴)
• عضو شورای پول و اعتبار (۱۳۸۳ تا ۱۳۸۴)
• رئیس هیئت مدیره سازمان ملی بهره‌وری ایران (۱۳۸۳ تا ۱۳۸۴)
• معاون امور مجلس و استان‌ها، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور (۱۳۸۰ تا ۱۳۸۳)
• رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس (۱۳۷۳ تا ۱۳۸۰)
• رئیس دانشگاه پیام نور گچساران (۱۳۷۲ تا ۱۳۷۷)
• رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد (۱۳۷۱ تا ۱۳۷۳)
• مدیرکل دفتر تحقیقات و سیاست‌های مالی، وزارت امور اقتصادی و دارایی (۱۳۶۹ تا ۱۳۷۰)

افتخارات غامرضا تاجگردون

• نشان لیاقت دولتی درجه سوم خدمت (۱۳۸۴)
• مدیر نمونه کشور در سال ۱۳۷۲
• کارمند نمونه کشور در سال ۱۳۸۶

اینستاگرام

tajgardoon

حواشی و جنجالها

تاجگردون نخستین بار در سال ۱۳۸۴ در انتخابات میان دوره‌ای مجلس هفتم شرکت کرد، که صلاحیت او از سوی شورای نگهبان رد شد.
وی همچنین در سال ۱۳۸۶ در انتخابات مجلس هشتم نیز کاندید شد، اما در انتخابات شکست خورد و از ورود به مجلس بازماند.
او در دوره یازدهم مجلس در سال ۹۸ شرکت کرد که توانست به مجلس یابد، اما اعتبارنامه و مدرک دکترای او دچار حاشیه شده و به چالش کشیده شد.

حواشی نمایندگی مجلس یازدهم

فیلم مراسم افتتاح ستاد انتخاباتی غلامرضا تاجگردون در گچساران با واکنش‌های گسترده‌ای در فضای مجازی همراه شده است. همچنین در دوره یازدهم مجلس اعتبارنامه وی مورد حواشی قرار گرفت که منتخب گچساران در مجلس گفت: تاجگردون مظلومانه در مجلس بود، من داعیه بر ماندن و اصراری بر آن ندارم و کیفم را برمی‌دارم و از مجلس می‌روم اما شما هستید در درگاه قیامت و آخرت قرار دارید.

وی گفت: از آنجا که اسم من گفته شد باید بگویم دنیا محل گوشه‌ای از آخرت است؛ من در هر مقام و منصبی باشم باید پاسخگوی هر احد و ناسی باشم و حتما در شعبه رسیدگی هم حضور پیدا خواهم کرد.

اولین نمایندگی مجلس

غلامرضا تاجگردون در سال ۱۳۹۰ بار دیگر کاندید انتخابات مجلس نهم شد و توانست به مجلس راه پیدا کند و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شود.
حالا نیز در مجلس یازدهم در سال ۹۹ به عنوان نماینده حضور دارد که حواشی زیادی بوجود آمده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا