چهره هاسلبریتی ایرانی

ژستهای عاشقانه و احساسی دونفره سمانه پاکدل و هادی کاظمی (همسر سمانه پاکدل)

همسر سمانه پاکدل – سمانه پاکدل بازیگر محبوب زن ایرانی با منتشر کردن عکس های زیبا و احساسی با همسرش هادی کاظمی صفحه شخصی خود را بروز کرد.  با سایت کولاک همراه باشید و از اخبار سلبریتی ها مطلع شوید.

همسر سمانه پاکدل

جدیدترین عکس از همسر سمانه پاکدل

هادی کاظمی از سال ۷۵ وارد تلویزیون شد اما با بازی در نقش «نظام دوبرره» در سریال شبهای برره برای عامه مردم شناخته شد. او از همان کار به نوعی تبدیل به یکی از اعضای ثابت گروه مدیری شد و تقریباً در همه کارهای بعد از «پاورچین» مدیری حضور داشت.

عکس های آتلیه ای همسر سمانه پاکدل

سمانه پاکدل متولد ۲۶ مهر ۱۳۶۶ در اصفهان، بازیگر است. سمانه پاکدل فارغ التحصیل لیسانس رشته روانشناسی است، از دستیاری صحنه تئاتر به بازیگری تلویزیون و سینما رسیده است.سمانه پاکدل در یک خانواده ۵ نفری بدنیا آمد یک خواهر و یک برادر بزرگ تر از خود دارد، پدر و مادرش هر دو کارمند بودند.

سلفی جدید و زیبای سمانه پاکدل و هادی کاظمی

اینکه بخواهم زندگی ام را تعطیل کنم و در مورد آدم ها حکم بدهم را قبول ندارم و این کار را انجام نمی دهم. اما چیزی که وجود دارد این است که همیشه دوستان و اطرافیانم برایم مهم هستند و در مورد یکسری از مسائل و رفتارهایشان می توانی یک برداشت کوچک داشته باشی و به آنها گوشزد کنی.یادم می آید وقتی مدرسه می رفتم، به پدرم می گفتم به من پول بده، می گفت:برو از جیبم ۵۰ تومان بردار. من نامردی نمی کردم و هرچه پول خرد هم در جیب پدرم بود برمی داشتم. پدرم می دانست که من پول خردها را هم کش می روم اما هیچ وقت به رویم نیاورد.

عکس های لو رفته از سمانه پاکدل و هادی کاظمی

سمانه پاکدل در یک خانواده ۵ نفری بدنیا آمد یک خواهر و یک برادر بزرگ تر از خود دارد، پدر و مادرش هر دو کارمند بودند.وی از کودکی علاقه‌مند به بازیگری بوده‌ است و تصمیم داشت تا رشته هنر را در پیش گیرد ولی با مخالفت خانواده اش روبرو می‌شود. سرانجام در سن ۱۷ سالگی و به دور از چشم والدینش تئاتر را آغاز کرد.به گفته ی خود سمانه پاکدل جایگاه فعلی اش را مدیون مسعود رسام (تهیه کننده) است که وی را سال ۸۸ به حسین سهیلی زاده برای حضور در سریال دلنوازان معرفی کرده استکه سمانه پاکدل با این سریال به شهرت رسید.

تیپ و استایل خفن سمانه پاکدل و هادی کاظمی

هادی کاظمی در سریال قهوه تلخ نقش بابا شاه پیرمرد کم حافظه و نقاشی را بازی میکند که با آن گویش عجیب و دوست داشتنی اش ظرف مدت کوتاهی به شخصیت محبوب قهوه تلخ بدل شد و دیالوگ های کشدار و بامزه اش دهان به دهان چرخید.

عکس عروسی سمانه پاکدل و هادی کاظمی

هادی کاظمی از نارضایتی ته نشین شده در وجودش سخن گفت. از اینکه هنوز به هدفی که در ذهنش داشت، یک قدم هم نزدیک نشده، یا اینکه تا یک سال پیش می خواست هر طور شده از فضای فیلم های کمدی فاصله بگیرید و نقش جدی بازی کند اما حالا به این نتیجه رسیده دلیلی برای این دریفت ناگهانی وجود ندارد. شاید این تصمیم به نفع زندگی شخصی خودش هم باشد. رابین ویلیامز کمدین فقید آمریکایی در جایی گفته بود: «کمدی راه حل خوبی برای مقابله با دردهای شخصی است.»

سلفی سمانه پاکدل و هادی کاظمی در خارج کشور

بعد از ۲۰ سال فعالیت هنری به چیزی که لیاقتش را داشتی، رسیدی؟ شاید یکی از بدشانس ترین بازیگرهای ایران باشم چون بعد از این همه سال فعالیت همیشه اتفاقاتی می افتد که جواب دلخواهم را از این سینما نمی گیرم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا