چهره هاسلبریتی خارجی

همسر سوفی ترنر، بازیگر سریال «بازی تاج و تخت» کیست؟

ترجمه: سمیرا فیض آبادی ، اختصاصی کولاک

سوفی ترنر، بازیگر سریال «بازی تاج و تخت» و جو جوناس، ازدواج کردند

جو جوناس خواننده مطرح آمریکایی که سوفی ترنر بازیگر مطرح هالیوود که حدود دو سال با یکدیگر رابطه داشتند بالاخره به شکلی غافل گیر کننده ازدواج کردند. آنها اکتبر سال ۲۰۱۷ نامزدی خود را به طور رسمی اعلام کرده بودند و حالا رسما زن و شوهر هستند.

سوفی ترنر، بازیگر «بازی تاج و تخت» و جو جوناس،

این زوج مطرح و مشهور  بعد از حضور در جشنواره موسیقی بیلبورد به لس آنجلس پرواز کرد تا مراسم ازدواج خود را برگزار کنند. جو و سوفی همه را شگفت زده کردند چراکه آنها در جشنواره موسیقی بیلبورد حضور یافتند و جو همراه با برادرانش در این جشنواره اجرای زنده انجام داد و هیچ کس تصور نمی کرد که درست دو ساعت بعد از اتمام این جشنواره این زوج برجسته ازدواج کنند. مراسم ازدواج آنها به طور زنده در اینستاگرام توسط دیپلو منتشر شد.

سوفی یک لباس و تور عروس سفید و ساده بر تن داشت و جو جوناس  کت و شلوار خاکستری رنگ بر تن داشت.

سوفی ترنر یک بار در مصاحبه‌ای گفته بود که این حرف اشتباهی است که گفته می‌شود ازدواج بزرگترین اتفاق زندگی یک فرد است. من فکر می‌کنم شغل و حرفه یک فرد چیزی است که یک فرد برای آن تلاش می‌کند و وقتی به نقطه قابل قبولی می‌رسد می‌تواند بگوید این بزرگترین اتفاق زندگی‌اش است. نامزد کردن اتفاق قشنگی است اما این نیست که من به چیزی رسیده باشم بلکه همراه زندگی‌ام را پیدا کرده‌ام مثل این است که من خانه‌ای را پیدا کرده‌ام که آن را دوست دارم  و می‌خواهم بقیه عمر زندگی‌ام رادر آن زندگی کنم. یک نوع حس آرامش همراه آن وارد زندگی‌ات می‌شود.

سوفی ترنر، بازیگر «بازی تاج و تخت» و جو جوناس،

نیک و کووین، برادران جو، در این مراسم حضور داشتند و همبازی سوفی در فیلم «Game of Thrones» هم در این مراسم حضور داشت. پریانکا چوپرای ۳۶ ساله، همسر نیک جوناس، به عنوان ساقدوش در کنار سوفی حضور داشت.

سوفی ترنر ۳ ساله و جو جوناس ۲۹ ساله هستند. جو جوناس پیش‌تر گفته بود که تابستان امسال ازدواج خواهند کرد. برادر او نیک جوناسسال گذشته با پریانکا چوپرا بازیگر مطرح بالیوود ازدواج کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا