چهره هاسلبریتی ایرانی

علیرضا آرا همسر شبنم مقدمی کیست؟ + زندگینامه و عکس های ۲ نفره

علیرضا آرا همسر شبنم مقدمی کیست به همراه بیوگرافی کامل زندگینامه و عکس های ۲ نفره علیرضا آرا و شبنم مقدمی همچنین آدرس اینستاگرام. علیرضا محمدی ملقب به علیرضا آرا، بازیگر و کارگردان ایرانی، متولد سال ۱۳۵۴ در تهران، تحصیلات خود را در رشته مهندسی عمران به پایان رسانید و دوره بازیگری را در حوزه هنری گذراند.

علیرضا آرا همسر شبنم مقدمی کیست
علیرضا آرا همسر شبنم مقدمی کیست

علیرضا دوره بازیگری را در حوزه هنری گذرانده است؛ او فعالیت خود را با حضور در تئاتر آغاز کرد. علیرضا آرا از جمله بازیگرانی است که تجربه و سابقه زیادی در عرصه تئاتر دارد! در کارنامه ی فعالیت های او حضور در چندین نمایش دیده می شود، نمایش هایی هم چون پرنده سبز، شام آخر، تعزیه زینب، سیزده و…

وی در ادامه با ایفای نقش در سریال پشت بام تهران به نویسندگی سعید نعمت‌ الله، به کارگردانی بهرنگ توفیقی و به تهیه‌ کنندگی زینب تقوایی و محصول شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در نقش عبد توانست اولین تجربه ی بازیگری خود را کسب نماید.

او در ادامه ی فعالیت های خود در عرصه ی بازیگری، در مجموعه تلویزیونی زیر پای مادر به کارگردانی بهرنگ توفیقی و به تهیه‌ کنندگی زینب تقوایی و محصول شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در نقش صدرا ظاهر شد. وی سپس در سریال تلویزویونی عقیق به کارگردانی بهرنگ توفیقی و به نویسندگی سعید نعمت‌ الله و محصول شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران نیز حضور داشت.

همچنین او برای مدتی یکی از گویندگان برنامه رادیو هفت به تهیه‌ کنندگی منصور ضابطیان و محمد صوفی شبکه آموزش صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانو با مضمون ادبی، هنری و موسیقی محور بود.

علیرضا آرا در سال ۱۳۸۳ شمسی با شبنم مقدمی، بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد! این زوج دارای یک فرزند دختر هستند. لازم به بیان است این هنرمند در سریال عقیق با همسر خود یعنی شبنم مقدمی همبازی بود!

آثار علیرضا آرا

تئاتر

او در نمایش‌های “رکوئیم”، ”پرنده سبز”، ”آریاداکاپو”، ”شام آخر”، ”محمود استاد محمد”، ”تعزیه زینب”، ”دیوان تئاترال”، ”صلح”، ”حاشیه‌ای بر راشومون”، ”حاشیه‌ای بر خسرو و شیرین”، ”کسی که هیچکس نمی‌دانست کیست”، ”سیزده”، ”حاشیه‌ای بر خسرو و شیرین”، ”کسی که هیچکس نمی‌دانست کیست” و ”سیزده” به عنوان بازیگر و در نمایش‌های ”در خیابان هر روز”، ”سیاه”، ”تابلو”، ”حاشیه‌ای بر راشومون”، ”اهوم”، ”کانگورو” و ”جشنواره نمایش‌نامه‌خوانی نیاوران” به عنوان کارگردان حضور داشته‌است.

از دیگر فعالیت‌های هنری محمدی طراحی صحنه نمایش ”میمون میمون است” و همچنین دستیاری کارگردان نمایش‌های ”دیوان تئاترال”، ”کودکی من” و ”محمود استاد محمد” می‌باشد.

 فیلم و سریال

سریال عقیق (۱۳۹۶)
مجموعه تلویزیونی زیر پای مادر (۱۳۹۵)
پشت‌بام تهران (۱۳۹۴)
یک روز طولانی
ناسور
مضحکه

جوایز علیرضا آرا

دریافت “جایزه ویژه بازیگری برای بازی در نمایش ”حاشیه‌ای بر راشومون” از جشنواره کانونها”، “دریافت جایزه طراحی صحنه برای نمایش”میمون میمون است” از جشنواره ایران زمین”، “دریافت جایزه ویژه بازیگری برای بازی در نمایش”سیزده”از جشنواره آئینی سنتی”، “دریافت جایزه کارگردان برگزیده از انجمن نمایشهای خیابانی خانه تئاتر” و “دریافت جایزه بهترین نمایش برای نمایشنامه ”کانگورو” از جشنواره نمایشنامه‌خوانی نیاوران” از جمله جوایزی است که این هنرمند در مدت فعالیت هنری خود کسب نموده است.

اینستاگرام علیرضا آرا

instagram.com/alirezaaraa

شبنم مقدمی و همسرش

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا