چهره هاسلبریتی ایرانی

همسر مسعود فراستی کیست ؟ + نکاتی از زندگی شخصی و عکس

همسر مسعود فراستی کیست ؟ به همراه نکاتی از زندگی شخصی و عکس های مسعود فراستی و همسرش همچنین اطلاعات شخصی درباره فراستی در این مطلب. مسعود فراستی مجری سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار مسعود فراستی می‌توان به فعالیت در برنامه هفت، برنامه شب های هنر اشاره کرد.

همسر مسعود فراستی کیست
همسر مسعود فراستی کیست

در یکی از برنامه های هفت تهمینه میلانی در حالی به فراستی گفت شما هیچی از زنان نمی دانید که فریدون جیرانی مجری برنامه به شوخی گفت مسعود دو تا زن گرفته مگر میشود هیچی از زنان نفهمد!

مرجان شیرمحمدی همسر بهروز افخمی تصویری از حضور خود و همسرش به همراه خانواده مسعود فراستی در یک کافه منتشر کرد. شیرمحمدی با انتشار این عکس نوشت: در کافه ژی همراه مسعود خان فراستی و شکیبا جان (همسر مسعود خان). امروز یازدهم فروردین عید.

مسعود فراستی متولد ۱۹ فروردین ۱۳۳۰ در تهران است. او فارغ التحصیل لیسانس فلسفه و نمایش از دانشگاه بولونیا ایتالیا، لیسانس هنرهای تجسمی از دانشسرای هنرهای زیبای فرانسه و لیسانس اقتصاد سیاسی از دانشگاه پاریس است.

فراستی بعد از سالها زندگی در خارج اسفند ۱۳۵۷ در ۲۷ سالگی به ایران بازگشت و در ایران عضو یک گروه سیاسی کمونیست و سخنگوی انشعاب مائویستی حزب توده بود که دستگیر و به اعدام محکوم شد. او اما عضو توابین شد و بعد از توبه کردن توانست آزاد شود.

بصورت جدی از سال ۱۳۶۶ وقتی ۳۶ ساله بود با نوشتن در نشریه هفتگی سروش کارش را شروع کرد، می گوید این تجربه نوشتن از ۱۷ سالگی شروع می شود که بصورت غیرحرفه ای آن موقع آغاز کرده بودم که در سروش ادامه دادم.

در سال ۱۳۶۹ با شهید مرتضی آوینی آشنا شد و با نقد فیلم هامون در مجله سوره شروع بکار کرد و تا سال ۱۳۷۱ آنجا بود و سپس بعنوان سردبیر فصلنامه نقد سینما شد.

فراستی می گوید در فرانسه تدریس کرده و از سال ۱۳۶۹ در دانشکده های سوره، سینما تئاتر، باغ فردوس، کارگاه نقد فیلم حوزه هنری، فرهنگسرای ارسباران و پایداری و … تدریس می کند.

اولین برنامه تلویزیونی را در سال ۱۳۶۹ به نام سینمای کمدی ساختم. سپس مجموعه های گفتگو با سینما، دست به نقد، سینما جشنواره، سینما جنگ را برای تلویزیون ساختم و در نهایت منتقد برنامه هفت شدم.

مسعود فراستی در سال ۱۳۹۱ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم مسعود فراستی در این سال، فعالیت در برنامه هفت محسوب می‌شود.

مسعود فراستی سال ۱۳۹۱ برنامه هفت به عنوان مجری فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای تلویزیون مطرح کند. مسعود فراستی توانست با فعالیت در برنامه هفت تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر بهروز افخمی، کامیار محسنین، رسول صدرعاملی و جواد طوسی توانست سطح کاری او را متحول کند.

مسعود فراستی علاوه‌بر برنامه هفت، سال ۱۳۹۷ در برنامه شب های هنر نیز فعالیت داشته است. مسعود فراستی این‌بار با یعنی کارگردان برنامه شب های هنر و هنرمندانی چون پیام دهکردی، رضا مهدوی، محمود اکرامی فر و مسعود دیانی همکاری داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا