چهره هاسلبریتی ایرانی

همسر مهدی یغمایی خواننده کیست؟

همسر مهدی یغمایی خواننده پاپ ایران و مهمان امشب دورهمی کیست؟ مهدی یغمایی متولد ۲۱ مرداد ۱۳۵۵ در شاهرود است. مهدی یغمایی در همان سال‌های نوجوانی استعداد خواندن را درخود کشف کرد و پرورش داد تا این که ازسال ۱۳۷۲ نواختن پیانو و خواندن آواز سنتی را شروع کرد.خانواده مادری او متولد و ساکن شهرستان شاهرود هستند.

همسر مهدی یغمایی
همسر مهدی یغمایی

وی بعد از سال‌ها تلاش در به دست آوردن تجربه درخواندن آواز سنتی به آرامی تصمیم خود را درتغییر سبک خوانندگی عملی کرد تا اینکه در سال ۱۳۸۰ با توجه به داشتن مهارت کامل درخواندن آواز سنتی با سبکی نو و جدا از موسیقی سنتی پا به عرصه موسیقی ایران به صورت حرفه‌ای نهاد. نا گفته نماند که وی در سال ۱۳۷۴ شروع به تحصیل در دانشگاه شاهرود نمود و در سال ۱۳۷۹ تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته شیمی کاربردی به پایان رساند. یغمایی ابتدا همکاری خود را با گروه ژوان آغاز نمود و در همین راستا آلبومی شامل ۱۲ قطعه موسیقی که از جمله معروفترین آن‌ها می‌توان به دختر بهار؛ سایه؛ دلم تنگه؛ ستاره جون و .. اشاره نمود را منتشر کردند؛ و همچنین صادق یغمایی حرفه برادر را در شاهرود ادامه می‌دهد. ازسال ۹۳داوری برنامه شب کوک را داشت و به عنوان میهمان دو بار در دورهمی دعوت شد در مناسبتهای بسیاری دعوت شده و سفیر مؤسسه توانبخشی همدم مشهد است.

همسر مهدی یغمایی
همسر مهدی یغمایی

اواخر بهار ۹۷ ازدواج کرده-دارای دو خواهر و یک برادر، خودش فرزند ارشد خانواده است.

مهدی یغمایی، به مناسبت در گذشت «مرتضی پاشایی» قطعه «بخواب آروم» را تقدیم این هنرمند دوست داشتنی کرد. ترانه این اثر را «علی حسین پور» سروده و تنظیم آن را «پورزاد اعلایی» بر عهده داشته‌است. آهنگسازی این قطعه را خود مهدی یغمایی انجام داده‌است. ملودی قطعه زیبای محمد اصفهانی به نام تکیه بر باد.

خانواده و زندگی شخصی

خودش فرزند بزرگ خانواده است و دو خواهر و یک برادر دارد. پدرش مداح و متولد شهرستان جندق از توابع استان اصفهان است، خانواده مادری او متولد و ساکن شهرستان شاهرود هستند. ناگفته نماند که برادرش در شاهرود خواننده است.

همسر مهدی یغمایی
همسر مهدی یغمایی

شروع فعالیت

مهدی یغمایی از ابتدا  در همان سال‌های نوجوانی استعداد خواندن را در خود کشف کرد و پرورش داد تا این که از سال ۱۳۷۲ نواختن پیانو و خواندن آواز سنتی را شروع کرد.

وی حدود چند سالی کار در عرصه موسیقی و خواندن آواز سنتی، کم کم تصمیم گرفت در سال ۱۳۸۰ با سبکی نو و جدا از موسیقی سنتی پا به عرصه موسیقی ایران به صورت حرفه‌ای نهاد.

کار با گروه آژوان

یغمایی ابتدا همکاری خود را با گروه ژوان آغاز نمود و در همین راستا آلبومی شامل ۱۲ قطعه موسیقی که از جمله معروفترین آن‌ها می‌توان به دختر بهار؛ سایه؛ دلم تنگه؛ ستاره جون و .. اشاره نمود را منتشر کردند.

همسر مهدی یغمایی
همسر مهدی یغمایی

ممنوع الکاری

از همان ابتدا مشخص شد که وی برای شبکه های ماهواره ای، ایران موزیک و MITV یک موزیک ویدیو به نام صدای آخری ساخته است و همین باعث شد از سال ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۶ ممنوع الکار شود.

کار با برنامه کودک شو

ازسال ۹۳داوری برنامه شب کوک را داشت و به عنوان میهمان دو بار در دورهمی دعوت شد در مناسبتهای بسیاری دعوت شده و سفیر مؤسسه توانبخشی همدم مشهد است. وی توانست با این برنامه کودک شو به شهرت زیادی برسد.

مدرس موسیقی

در یک گفتگو اعلام کرده بود که علاوه بر خوانندگی کلاس موسیقی نیز دارد و کسانی که تازه وارد عرصه خوانندگی می شوند می توانند در کلاس های وی ثبت نام کنند.

اینستاگرام مهدی یغمایی

mehdiyaghmaei

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا