چهره هاسلبریتی ایرانی

همسر پوریا پورسرخ کیست؟ + عکس و بیوگرافی

با انتشار شایعات در فضای مجازی پیرامون زندگی شخصی پورسرخ حالا همه منتظرند تا بدانند همسر پوریا پورسرخ کیست؟ منبع این شایعه یکی دو پیج اینستاگرامی و البته صفحه شخصی رضا عنایتی بازیکن سابق استقلال و دوست نزدیک پورسرخ بود.

همسر پوریا پورسرخ
همسر پوریا پورسرخ

رضا عنایتی با انتشار عکسی در پست اینستاگرام خود از ازدواج پوریا پورسرخ خبر داد. بازیکن سابق استقلال نوشت: پوریا دوست عزیز من از صمیم قلب برایت آرزوی سلامتی میکنم و امیدوارم.

قطار زندگی مشترکتان همیشه بر روی ریل‌های خوشبختی حرکت کند پیوندتان مبارک. پوریا پورسرخ هنوز واکنشی نشان نداده و این موضوع را رسما تایید نکرده است.

پوریا پورسرخ متولد ۴ تیر ۱۳۵۶ در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل دکترای رشته فیزیولوژی گیاهی می باشد، سابقه خبرنگاری حرفه ای و کار در کشور امارات رو نیز دارد و در کیوکوشین کمربند مشکی دارد.

همزمان با تحصیلات دانشگاه بعنوان خبرنگار در نشریات هنری و اجتماعی از جمله دنیای جوانان مشغول بکار بود و در یک شرکت تبلیغاتی در دبی نیز فعالیت می کرد.

اوایل دهه ۸۰ در کلاس های بازیگری محمد حسین لطیفی شرکت کرد. ارتباط این دو از آنجا شکل گرفت تا اینکه در سال ۱۳۸۴ به دعوت لطیفی قرار بود بعنوان دستیار او را همراهی کند، اما بعلت عدم حضور یکی از بازیگران بجای وی بازی کرد. به این ترتیب اولین تجربه اش با سریال فرار بزرگ در ۲۸ سالگی بود

بعد از تجربه اولین بازیگری، یکسال بعد، سال ۱۳۸۵ در سریال وفا به کارگردانی محمد حسین لطیفی بعنوان بازیگر نقش اصلی حاضر شد که علاوه بر شهرت مسیر زندگی اش تغییر کرد.

پورسرخ دکترای فیزیولوژی گیاهی دارد و در کنار بازیگری به کار طراحی فضای سبز و ترجمه مقاله برای مجله های علمی هم مشغول است. پوریا پورسرخ در سال ۱۳۹۸ وقتی ۴۲ ساله بود ازدواج کرده و با همسرش زیر یک سقف زندگی می کند، ایشان در نهایت این خبر را بصورت رسمی در برنامه سال تحویل ۹۹ تایید کرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا