چهره هاسلبریتی ایرانی

همه چیز درباره کتاب “بعضی راز‌ها را نباید نگه داشت” شیلا خداداد+فیلم مراسم رونمایی

کتاب بعضی راز‌ها را نباید نگه داشت شیلا خداداد وارد بازار نشر شد! مراسم رونمایی از کتاب بعضی رازها را نباید نگه داشت با ترجمه شیلا خداداد با موضوع آزار جنسی کودکان دیروز عصر در کافه رستوران آشا در نیاوران برگزار شد. این بازیگر زن ایرانی دیروز به همراه همسرش دکتر فرزین سرکارات و پسرش سامیار در این مراسم حاضر شد.

شیلا خداداد هم چون ترانه علیدوستی و نیکی کریمی و بهاره رهنما، دستی در تالیف و ترجمه داشته و یک سری کتاب تصویری برای کودکان به نام بیایید با هم باشیم با کمک انتشارات ابو عطا منتشر کرده است. کتاب هایی برای کودکان ۳ تا ۵ سال که در ایران برای نخستین بار به منظور آموزش ارزش ها به چاپ رسیده و در کتاب فروشی های سطح شهر قابل تهیه خواهد بود

شیلا خداداد این روز ها با رونمایی از کتاب جدیدش با موضوع آزار جنسی کودکان با نام بعضی راز ها را نباید نگه داشت دوباره خبرساز شده. شیلا خداداد با انتشار تصاویری از مراسم رونمایی از کتابش نوشت : «ممنون از حضور تک تک شما عزیزان»

این بازیگر سینما و تلویزیون همچنین درباره انگیزه‌اش از ترجمه این کتاب گفت: به‌هرحال من خیلی دلم می‌خواست اگر کمکی از دستم بربیاید به این موضوع وارد شوم، چون خودم یک مادر هستم و این موضوعات برایم مهم است. سعی می‌کنم در یک فرایند تعریف‌شده به فرزندانم این مهارت‌ها را یاد بدهم، با آن‌ها حرف می‌زنم و سعی می‌کنم تا به کسی اجازه ندهند که به آن‌ها دست‌درازی کند. دوست داشتم که این مسئله برای خانواده‌های دیگر هم اتفاق بیفتد؛ با بچه‌هایشان صحبت کنند و به آن‌ها یاد بدهند تا به کسی اجازه ندهند که از یک حدی به آن‌ها نزدیک‌تر شود. امیدوارم که ترجمه این کتاب کمکی در این مسیر باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا