سینماسینمای‌ایران

همکاری عطاران و هاشم پور در شیشلیک ، اولین تجربه طنز کارگردان لاتاری + بیوگرافی محمدحسین مهدویان

به گزارش پایگاه خبری کولاک نیوز، کمدی اجتماعی شیشلیک اثر تازه محمدحسین مهدویان، به تهیه کنندگی محمدرضا منصوری و نویسندگی امیرمهدی ژوله هشتم تیرماه کلید می‌خورد.

بازیگران فیلم سینمایی شیشلیک

شیشلیک همانند آثار قبلی مهدویان اثری پربازیگر است و گروه بازیگران را رضا عطاران، پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، مه‌لقا باقری، وحید رهبانی، عباس جمشیدی و جمشید هاشم‌پور تشکیل می دهند.

کمدی دردناک

محمدحسین مهدویان کارگردان این فیلم با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرامی خود در رابطه با این فیلم اظهار داشت که یک کمدی دردناک می باشد و با توجه به اینکه اولین تجربه طنز این کارگردان می باشد به نظر فیلمی جذاب و زیبا را شاهد خواهیم بود.

محمدحسین مهدویان، زاده ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۳۶۰ در شهر بابل، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی است. از فیلم‌های مهم او می‌توان به ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز، ردخون، لاتاری و درخت گردو اشاره کرد.

محمدحسین مهدویان

او دارای مدرک کارشناسی سینما (گرایش کارگردانی) از دانشگاه سوره و همچنین کارشناسی ارشد تهیه‌کنندگی از دانشگاه صدا و سیما است.

مهدویان برای ساخت فیلم ایستاده در غبار مورد تحسین قرار گرفت و سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۴ را نیز دریافت کرد. وی برای فیلم ماجرای نیمروز برای دومین بار سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۵ را دریافت نمود. او در هنگام دریافت این جایزه، آن را مهم‌ترین جایزهٔ جشنواره نامید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا