چهره هاسلبریتی ایرانی

واکنش اینستاگرامی منوچهر هادی به بازی ایران کامبوج

منوچهر هادی کارگردان ایرانی در پستی اینستاگرامی از حضور زنان در ورزشگاه آزادی قدردانی کرد و از بچه های تیم ملی تشکر کرد.
منوچهر هادی نوشت :
خسته نباشید بچه ها. دمتون گرم.
بی شک دستاورد بازی دیروز حضور بانوان زیبای کشورمون در استادیوم بود که از حمایت و تهدید فیفا سپاسگزاریم که فدراسیون رو مجاب کرد. این نشاط و شادابی که حق پایمال شده شما بود مبارکتون باشد.
دستاورد دوم حضور بازیکن جوان حسین محبی بود که با اعتماد به نفس مثال زدنی خوش درخشید علاوه بر زدن دو گل موقعیت‌های فراوانی برای دیگر بازیکنان فراهم کرد.حضور برادران محمدی داداشای شیرین و متعصب هم صفای بازی دیروز بودند وبا گلی که داداش تازه وارد به تیم ملی در اولین بازیش زد خیال هوادارای تیم ملی رو تا حدودی جمع کرد این چپ پای تیز رو.
باید تبریک بعدی رو به مربی باهوش تیم ملی مون که فهم فوتبال ایرونی رو به خوبی درک کرده و میل تهاجمی بچه هارو تقویت کرده گفت. بله این فوتبال ایرونی نه فوتبال دفاعی که فقط باید منتظر یک ضد حمله بود که آیا نتیجه بدهد یا نه؟
در آخر تحلیلی بر فوتبالیست با کلاس و خوش استایل تیم ملی کشورمون که مثل یک موشک در جناح راست طول زمین رو بارها وبارها طی کرد و کل فوتبال رو با فهم بالاش به جناح راست خودمون سوق داد. رامین باغیرت و جنگنده. باهوش و حالا با تجربه. فضا سازی هایی که حتما توپ رو باید در اون فضا به رامین سپرد. ارسالهای دیوید بکهامی که فقط فوروارد باید با توپ برخورد کنه و توپ بره تو گل.
حالا دیگه رامین تو هر تیم درجه یک اروپایی میتونه بازیکن ثابت باشه.
امیدوارم تو بازی‌های بعدی مورد توجه تیم‌های برتر دنیا قرار بگیره.
دمت گرم رامین. بدرخشی مثل همیشه.
منوچهرهادی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا