چهره هاسلبریتی ایرانی

واکنش حامد همایون به ماجرای ممنوع تصویر شدنش چه بود ؟

مجله اینترنتی کولاک :حامد همایون خواننده پرطرفدار که کمتر کسی را می توان یافت با صدای ناب و جذابش خاطره نداشته باشد ، چندی قبل تور کنسرت‌هایش را در آمریکا برگزار کرد و حضور بهروز وثوقی در اجرای لس‌آنجلس او حسابی سروصدا به پا کرد .

گویا حضور بهروز وثوقی در کنسرت حامد همایون برای خواننده جوان دردسرساز شده است و نیاز به کمک یک بالادستی برای رهایی از این مخمصه دارد .

 

برگه‌ای که روی تابلوی اعلاناتی در جام جم نصب شده و تصویر آن را بهمن بابازاده توییت کرده، نشان از این دارد که این خواننده با ممنوعیت تصویر و صدایش در صداوسیما مواجه شده است.
محسن رجب‌پور، مدیر برنامه‌های حامد همایون هم در صفحه شخصی خود به این خبر واکنش نشان داد و دو دلیل را برای این اتفاق ذکر کرد: علاوه بر حضور بهروز وثوقی در کنسرت حامد همایون، دیدار از مزار هایده، خواننده پیش از انقلاب که ۳۰ سال پیش درگذشت، دیگر دلیل این ممنوع‌التصویری است .

 

حامد همایون نوشت در واکنش به ماجرای ممنوع تصویرشدنش در صداسیما نوشت :

سلام … این پست یه پست مخصوصه بابت تشکرویژه از صداوسیمای عزیز که تا به امروز بدون هیچ چشمداشتی هرآنچه ازدستمون برمیومد بدون هیچ گونه چشمداشت مالی انجام دادیم ازحذف عادل فردوسی پور وچهره های محبوب این مردم تا ممنوع شدن صدا و تصویر من روز به روز درحال پیشرفت هستید تبریک ویژه منو بپذیرید .

 

مشخص نیست که آیا به زودی این مشکل رفع و رجوع خواهد شد و حامد همایون می تواند مثل سابق بر روی استیج برود ، یا این ماجرا بیخ دار است وحالا حالا حامد همایون برای رفع ممنوع تصویری اش با مسئولان مربوطه جنگ دارد ….

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا