کلیپ داغ

واکنش محمود کریمی به انتقادها درباره روضه تخته نرد باز و امام + ویدیو

واکنش محمود کریمی به انتقادها درباره روضه تخته نردباز و امام همچنین ویدیو توضیحات کریمی حین مناجات خوانی درباره روضه عجیبش در اینجا ببینید. روضه خوانی عجیب محمود کریمی درباره تخته نرد و قماربازی و امام رضا که جنجال در فضای مجاززی به راه انداخته است. محمود کریمی در این روایت می گوید شخصی نزد امام آمده و در حال ریختن نوشیدنی (شراب)  بوده و در حالی که مست شده بود با امام تخته نرد بازی می کرد.

محمود کریمی مداح سرشناس کشورمان روز گذشته در حرم رضوی روضه ای خواند که به صورت مستقیم از شبکه دوم سیما پخش شد. محمود کریمی در بخش هایی از مناجات خوانی روایتی را نقل کرد که حواشی زیادی را به وجود آورد است.

واکنش محمود کریمی به انتقادها
واکنش محمود کریمی به انتقادها

او روایتی از شخصی که قمار می کرده را نقل کرد که بسیار عجیب بود و عجیب تر اینکه شبکه دو این نوحه خوانی را به صورت مستقیم پخش کرد. کاربران فضای مجازی به شدت از این روضه انتقاد کردند و گفتند که باید محمود کریمی شفاف سازی کند منبع این روایت کیست.

محمود کریمی در این روایت می گوید شخصی نزد امام آمده و در حال ریختن نوشیدنی (شراب)  بوده و در حالی که مست شده بود با امام تخته نرد بازی می کرد و پشت سرهم می باخت تا اینکه سر دو کیسه برنج باهم بازی کردند و شخص مست این بازی را از امام برد! فایل کامل روضه عجیب و جنجالی محمود کریمی که دوشب پیش از شبکه دو سیما پخش شد را می بینید:

روضه جنجالی محمود کریمی درباره امام و فرد قمارباز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا