چهره هاسلبریتی ایرانی

واکنش مدیر شبکه سه سیما به کنایه عادل فردوسی پور در جشنواره جام جم

مجله اینترنتی کولاک؛ سید امید صادقی

جنشواره جام جم و حواشی آن در روزهای اخیر آنقدر زیاد شده بود که هر کجا اسمی از صدا و سیما می آمد تمام نگاهها چپ چپ می شد!
بدبینی نسبت به رسانه ملی وقتی به اوج خود رسید که وزیر ارتباطات وارد گود شد و از یک تقلب بزرگ پرده برداشت و مردم رسما فهمیدند که پشت پرده تمام قرعه کشی ها و نظرسنجی های رسانه ملی دستهایی آلوده در کارند که نتایج را بر اساس دل خودشان رقم می زنند!

واکنش مدیر شبکه سه سیما به کنایه عادل فردوسی پور

این اواخر هم که تقریبا همه فهمیدند که مدیر جوان شبکه سوم قصد عادل زدایی از سیما را دارد و آستین ها را بالا زده تا فردوسی پور را از صفحه روزگار سیما حذف کند.اما عادل هم مثل همیشه زخم زبانش را همراه داشت و در جشنواره جام جم وقتی می خواست جایزه بهترین برنامه را دریافت کند بغض کرد و حرف هایی زد که ترکش آن برای تخریب چهره فروغی مدیر جوان شبکه سه کافی به نظر می رسید!
حالا به نوعی می توان جنگ بین مدیران صدا و سیما را با برخی تهیه کنندگان برنامه های پرطرفدار به سادگی لمس کرد که بر خلاف نظر مردم علاقه ای به ادامه تولید آنها وجود ندارد که در این میان برنامه نود پرچمدار برنامه هایی است که از مدتها قبل برای حذف آن نقشه کشیده اند!
اما نکته جالب توجه در مراسم جشنواره جام جم که از نگاه تیزبین و کنجکاو رسانه ها هم پنهان نماند واکنش سرد و ملال آور فروغی به هنگام اعلام نام فردوسی پور بود.
او هنگامی که فردوسی پور جایزه برنامه نود را به عنوان بهترین برنامه دریافت کرد با سگرمه های درهم رفته شاهد صحنه ای بود که برای رخ ندادنش به هر ترفندی متوسل شده بود و در حالیکه تمام حضار برای عادل فردوسی پور کف زدند فروفی تنها کسی بود که دست روی دست گذاشت و با واکنش سرد خود عملا نشان داد که به موفقیت عادل و سر زبان بودن اسم او در فهرست برترین ها هیچ علاقه ای ندارد.
البته لو رفتن این رویکرد در صدا و سیما عملا باعث محبوب تر شدن عادل فردوسی پور می شود. چون مردم در تمام این ساله ا ثابت کرده اند که میزان علاقه و نفرت آنها نسبت به چهره هایی که از سوی صدا و سیمای ایران مورد تایید یا نفی می شود دقیقا بر عکس است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا