چهره هاسلبریتی ایرانی

واکنش مهدی سلطانی به عکس های جنجالی ریحانه پارسا

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

واکنش مهدی سلطانی به عکس های جنجالی ریحانه پارسا

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

هنری

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

انتشار عکس های جنجالی و متفاوت از ریحانه پارسا در صفحه شخصی اش واکنش های زیادی را در پی داشت. بازیگر نقش لیلا در سریال پدر با انتشار این عکس ها عنوان کرد شخصیت اصلی اش تفاوت زیادی با «لیلا دارد« این صحبت ها واکنش های سازندگان سریال پدر را هم در پی داشت.  مهدی سلطانی در اظهار نظری نه چندان صریح در این خصوص نوشته است:

«سلام دوستان. متاسفانه شرایط سینما به‌گونه‌ای است که هر اتفاق به ظاهر پیش‌پا‌افتاده و جزئی، برجسته می‌شه و اهمیت کاذبی پیدا می‌کنه. کاری به درستی و یا غلطی بعضی چیزها ندارم اما گاهی وقتها همه ما‌ها، تاکید می‌کنم هممون ممکنه به مقتضای، تجربه، تعهدات، یاشرایط روحی و یا دلایل متعدد دیگه کارهایی رو بکنیم که شاید از نگاه بعضی‌ها چون در زمان و مکان مناسبی اتفاق نیفتاده، ایجاد سوء‌تفاهم کنه، اما معنیش این نیست که قضاوت عجولانه‌ای بکنیم و همه چیز و همه کس رو زیر سؤال ببریم. اینو من مطمئنم هم اکثر شما مخاطبین بادرایت متوجه هستید هم همکاران و مسئولین فهیم و دانا. در ضمن نگران هیچی نباشید، درست می‌شه. مواظب خودتون باشید»

این پست توسط بخش هنری مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

واکنش مهدی سلطانی به عکس های جنجالی ریحانه پارسا

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا