اخبار داغ

واکنش ها به ماجرای لغو بازی داماش پرسپولیس در فینال جام حذفی

مجله اینترنتی کولاک : ساعتی پیش جنجال های زیادی در ورزشگاه فولاد پیرامون برگزار نشدن بازی داماش و پرسپپولیس در فینال جام حذفی ایجاد شده است .

احسان قاضی زاده هاشمی در واکنش به این ماجرا نوشت : اتفاق تاریخی در بازی پرسپولیس – داماش نوبرانه جدیدی در مدیریت ‎تاج بر فدارسیون فوتبال است.

آقایان بفرمایند نهایتا چه کسی باید پاسخگو باشد؟

مازیار ناظمی سخنگوی وزارت ورزش و جوانان گفت : با آقایان فتاحی رییس کمیته مسابقات و بهاروند رییس سازمان لیگ تماس گرفته شده و بایستی فینال جام حذفی بین پرسپولیس و داماش امشب حتما برگزار شود

با مدیرعامل محترم داماش هم تماس گرفته شده تا تیم و بازیکنان در میدان حاضر شوند

شرایط پیش آمده در این مسابقه در اولین فرصت بررسی و فدراسیون فوتبال با افراد خاطی بشدت برخورد انضباطی خواهد کرد و در صورت نیاز تغییرات لازم در مسوولیت ها صورت خواهد گرفت.

آذری جهرمی وزیر ارتباط نیز در واکنش به این ماجرا نوشت :

یک وکیل بین المللی فوتبال:

اتفاقات ورزشگاه فولاد آره نا بزرگ ترین نشان از ناتوانی فدراسیون فوتبال دارد ؛ از نظر قانون و مقررات داماش گیلان در زمین مسابقه حاضر شد نباید بازی را متوقف کند.

بازی داماش پرسپولیس
بازی داماش پرسپولیس

نتقاد تند محسن ترکی از مسئولان فدراسیون فوتبال: آقایان با کت و شلوار انگار رفته‌اند پیک‌نیک!/ ذره‌ای برای هواداران داماش ارزش قائل نشدند/ این وضعیت نتیجه ورود سیاسیون به مدیریت فوتبال است!

ناظر AFC در گفتگو با برنامه «فوتبال برتر»:
در جلسه هماهنگی پیش از شروع بازی پرسپولیس و داماش درباره همه مسائل ازجمله جایگاه هواداران دو تیم صحبت می‌شود و بایستی پیش‌بینی هرگونه اتفاقی شده باشد.
حدود ۲۰ نفر کت و شلواری از فدراسیون فوتبال به اهواز رفته‌اند که مدال را دست‌شان بگیرند؛ این آقایان از صبح کجا بوده‌اند؟!
این افراد باید بگویند دلیل اتفاقات امشب چه بوده؟ اگر نیروی انتظامی نتوانسته جایگاه‌ها را کنترل کند و یا هر مسأله دیگری، آن را اعلام کنند.
از زمان بازشدن درب ورزشگاه بایستی قوانین مو به مو اجرا شود، هرچه بوده باید از سوی فدراسیون بررسی شود؛ انگار آقایان رفته‌اند اهواز صرفاً یک جشن و پیک‌نیک داشته باشند.
اگر ذره‌ای برای هواداران داماش گیلان قائل می‌شدند، بازی امشب برگزار می‌شد؛ من به مدیرعامل داماش حق می‌دهم که در قبال این حق‌خوری حاضر به انجام مسابقه نباشد.
زمانی‌که سیاسیون وارد حوزه مدیریت فوتبال شوند باید منتظر چنین اتفاقاتی هم بود؛ متأسفانه در هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال جز دو نفر، سایرین سیاسی هستند نه فوتبالی!

«ناظمی» سخنگوی وزارت ورزش: با رییس کمیته مسابقات و رییس سازمان لیگ تماس گرفته شده و بایستی فینال جام حذفی امشب حتما برگزار شود.

رئیس کمیته اخلاق از محرومیت «سعید فتاحی» رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ از فعالیت های فوتبال تا اطلاع ثانوی به دلیل بی کفایتی در برگزاری دیدار فینال جام حذفی خبر داد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا