تلویزیون

واکنش ها به نتیجه فینال عصر جدید؛ آیا برنده شدن حق فاطمه عبادی بود؟!

نتیجه فینال عصر جدید و برنده نهایی آن جدید بعد از چندین هفته که از پخش می گذشت مشخص شد. فاطمه عبادی برنده اولین دوره مسابقه استعدادیابی عصرجدید شد. با اعلام نتایج آرای مردمی، و مشخص شدن نتیجه نخستین فصل مسابقه «عصر جدید»، فاطمه عبادى با ۶۵۴۴٩۶۴تعداد رای، به قهرمانی دست یافت.

نتیجه فینال عصر جدید
نتیجه فینال عصر جدید

دومین استعداد برتر، محمد زارع با ۵٩١۶٣۶٢رای شد. مقام سوم، به پارسا خائف با ۵٧١٧٠۶۴ رای تعلق گرفت. چهارمین و پنجمین استعداد هم به ترتیب، سعید فتحى روشن با ٣١۴٨۴٣١ رای و دختران نینجا با٣٠٧٨٧٨٧ رای شدند. احسان علیخانی در قسمت آخر این برنامه از ثبت بیش از ۲۴ میلیون رای و شرکت بیش از ۹ میلیون رای دهنده در فینال این برنامه خبر داد.

این نتایج و البته حواشی و اتفاقات فینال عصر جدید بازتاب زیادی در شبکه های مجازی داشت. برخی در توییتر، اینستاگرام و گروه های تلگرامی از نتیجه راضی بودند و برخی دیگر ۴ فینالیست دیگر را شایسته برنده شدن می دانستند. همچنین فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که منتسب به شادی مردم ماهشهر بعد از اعلام رای فینال است. گفته می شود فاطمه عبادی برنده عصرجدید اهل بندر ماهشهر است.

اجرای احسان علیخانی و شوخی ها و بعضا پر حرفی های این مجری در برنامه فینال هم با واکنش هایی در شبکه های اجتماعی همراه بود. در این میان تبدیل شدن جایزه نقدی برندگان عصر جدید به جایره اعتباری سوژه نارضایتی بسیاری شده است.

از واکنش های جالب در حین پخش این برنامه می شود به توییت وزیر ارشاد اشاره کرد. او از این برنامه تمجید کرده بود و به نوعی از پخش چنین برنامه هایی در سیما حمایت کرده بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا