چهره هاسلبریتی ایرانی

واکنش هنرمندان و چهره ها به خبر فوت پیام صابری

مجله اینترنتی کولاک: سجاد قره گوزلو بازیگر مجموعه‌های تلویزیونی درباره فوت ناگهانی پیام صابری اظهار کرد:صابری به طور ناگهانی در خانه دچار نفس تنگی می‌شود و به اصرار زیبا بروفه به بیمارستان می‌رود، اما در بیمارستان فوت می‌کند. واقعا خبر تلخی برای همه ما بود.

 

 

فریبا کوثری با انتشار این عکس نوشت: زیبای عزیزم میدانم دلتنگی این شبهایت را هیج خیابانی گردن نمیگیرد تاریک این شب ها را هیج مهتابی برایت روشن نمی کند. گرد و غبار این شب ها را هیج بارانی شستشو نمیدهد و تمام این شب ها را با نبودن همسر عزیزت چگونه سر خواهی کرد را نمیدانم برایت از خداوند مهربان صبر شکیبایی خواهانم. پیام عزیزه اینقدر بی صدا رفتی که از وداع جا ماندیم.

 

 

مجید صالحی با انتشار این عکس نوشت: پیام جان صابری دوست داشتنی، بدرود رفیق. روحت شاد یادت گرامی تسلیت به خانم زیبا جان بروفه عزیز (پیام صابری مهربان گریمور، بازیگر و کارگردان همسر خانم بروفه همکار عزیزمان بوده و حالم خیلی بد شد به خاطر از دست دادنش، چرا که تازه پدر شده بود، چرا که خیلی کارها و برنامه ها داشت که ناتمام موند چرا که (نمیدونم خدایا حق داریم ما هم یه وقت‌هایی گله کنیم از شما)

 

 

الهام پاوه‌نژاد با انتشار این عکس نوشت: در آغاز اجرا هستم که خبر تلخ را می شنوم و کامم زهر می شود… زیبا جان به دلت که همیشه پر تپش از عشق به همسر بود می اندیشم…. زیبا جان به کودکتان که هنوز یک ساله نشده فکر می کنم زیبا جان زیبا جان زیبا جان…. هر کلمه ای در برابر این چقدر حقیر است. مرگ چقدر بی رحمانه ریحان می چیند.

 

 

 

آرام جعفری با انتشار عکس زیر درگذشت پیام صابری به زیبا بروفه را تسلیت گفت.

 

 

 

شهرام قائدی در پی درگذشت پیام صابری این پست رامنتشر کرد.

و نوشت: باورکردنی نیس

پیام عزیز رفت، حیف و صد حیف

تسلیت برای بانو  زیبا بروفه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا