چهره هاسلبریتی خارجی

واکنش پارینیتی چوپرا به عکس جنجالی سیگار کشیدن پریانکا چوپرا در میامی

مجله اینترنتی کولاک ، ترجمه: سمیرا فیض آبادی : پریانکا چوپرا بازیگر مطرح بالیوود،  هفته گذشته تولد ۳۷ سالگی‌اش را در کنار خانواده و دوستانش جشن گرفت. او امسال تولد خود را در یک کشتی در میامی برگزار کرد و عکس‌های زیادی از خوش گذرانی این بازیگر مشهور منتشر شد. در یکی از این عکس‌ها پریانکا و همسرش نیک جوناس و مادر پریانکا در حال سیگار کشیدن هستند و انتشار این عکس موج واکنش‌های منفی بسیار زیادی را برای پریانکا به همراه داشت.

پریانکا چوپرا همیشه در مصاحباتش اظهار می‌کرد که  آسم دارد و سیگار نمی‌کشد و از مردم می خواست که سیگار نکشند و حالا با انتشار این عکس که ظاهرا بدون اطلاع او انجام شده  و رو شدن دروغ وی، باعث کاهش محبوبیت او در میان مردم شده است. پریانکا همچنین از مردم خواسته بود که در جشن‌های عید دیوالی ترقه و… روشن نکنند چراکه افرادی مانند او که مبتلا به آسم هستند اذیت می‌شوند، اما او خودش در مراسم عروسی‌اش از ترقه و … برای آتش بازی استفاده کرده بود.

پارینیتی چوپرا، دختر عموی پریانکا که خود نیز یکی از بازیگران شناخته شده بالیوود است برای حضور یافتن در مراسم تولد پریانکا، یکی دو روز قبل از مراسم تولد به میامی پرواز کرد و روز بعد آن به هند بازگشت تا در برنامه‌های تبلیغاتی فیلم جدیدش «جباریا جودی» که آماده اکران است حضور پیدا کند. خبرنگاران طی برنامه تبلیغاتی از پارینیتی نظر وی در مورد جنجال به پا شده درخصوص عکس درحال سیگار کشیدن پریانکا و همسرش و مادرش جویا شدند که پارینیتی در پاسخ گفت او هیچ حقی ندارد در این مورد نظر بدهد و بنابراین این کار را نخواهد کرد درحالیکه بسیاری از کاربران به پست‌های پارینیتی از تولد پریانکا در صفحه ایسنتاگرامش واکنش نشان داده و از پارینیتی خواسته‌اند مانع سیگار کشیدن پریانکا بشود.

پریانکا چوپرا سفیر صلح یونیسف است. جالب است بدانید پریانکا یکی از مشهورترین چهره‌های جهانی است که از پست‌های اینستاگرامی‌اش هم درآمد قابل توجهی دارد. او که حدود ۴۳ میلیون فالوئر دارد به ازای هر پست اینستاگرامی ۲۷۱ دلار درآمد دارد.

فیلم «جباریا جودی» تا چند روز آینده با با بازی پارینیتی جوپرا و سیدارت مالهوترا اکران خواهد شد. این فیلم درمورد یک داستان واقعی در یکی از ایالت‌های هند است؛ داستان درمورد دزدیدن دامادها و ازدواج زورکی آنها با دخترانی است که رضایتی به ازدواج با آنها ندارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا