اخبار داغ

واکنش کاربران فضای مجازی به مرگ میترا استاد زن دوم محمد علی نجفی

مجله اینترنتی کولاک : متاسفانه میترا استاد همسر دوم محمد علی نجفی طی درگیری ساعت ۱۰:۰۰ روز سه شنبه ۷ خرداد ۹۸ به ضرب گلوله کشته شد ؛ خبر قتل او بازتاب زیادی در رسانه های داخلی و خارجی داشت  .

طبق معمول با انتشار خبری جنجالی ، بازار کامنت های عجیب و غریب مردم در فضای مجازی داغ می شود و موج نظرات سیاه و سفید به سوی پیج محمد علی نجفی روانه می شود .

خبر قتل همسر دوم نجفی در رسانه‌های جهان بازتاب داشت . اسوشیتدپرس در گزارشی با اشاره به خبر قتل میترا استاد همسر محمدعلی نجفی شهردار پیشین تهران نوشت: نجفی به دلیل انتشار ویدئوی رقص چند دختر بچه مجبور به استعفا شد.
این رسانه نوشته: چند همسری در ایران قانونی است با این حال نجفی در شبکه های اجتماعی بابت ازدواج دوم خود مورد انتقاد کاربران قرار گرفت.

برخی از کاربران نسبت به این ماجرا اظهار تاسف کردند و برای نجفی آرزوی صبر داشتند و گروهی دیگر دست به تجسس در ماجرای قتل زدند و بی صبرانه منتظرند تا بفهمند که قاتل میترا استاد چه کسی بوده است .

پرونده توسط مراجع قضایی در حال پیگیری است و تا این لحظه محمد علی مجفی اولین مضنون پرونده میترا است ؛ به زودی خبر های بیشتری از ماجرای قتل میترا استاد منتشر خواهد شد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا