چهره هاسلبریتی ایرانی

واکنش کیانوش عیاری کارگردان فیلم خانه پدری به ماجرای قتل رومینا اشرفی چه بود؟

در این مطلب از مجله کولاک، توضیحاتی درباره واکنش کیانوش عیاری ، کارگردان فیلم خانه پدری به ماجرای قتل رومینا اشرفی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. ⁣کیانوش عیاری ، کارگردان فیلم خانه پدری که روایت کشته شدن دختری به دست پدر خود است و صحنه قتل موجب توقیف این فیلم به مدت یک دهه بود، در رابطه با قتل رومینا اشرفی ، دختر ۱۳ ساله تالشی به دست پدر خود گفت:

کیانوش عیاری

این اتفاق ‌ها در ایران رخ نمی‌ دهد. من این شایعات را باور نمی‌ کنم.

اما درباره فیلم خانه پدری بد نیست بدانید این فیلم سینمایی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه ‌کنندگی کیانوش عیاری محصول سال ۱۳۸۹ شمسی می باشد. این فیلم که قصه اتفاق ‌های یک خانه قدیمی را از سال ۱۳۰۸ شمسی (اوایل حکومت رضا شاه) تا ۱۳۷۹ شمسی روایت می ‌کند با بازیگرانی همچون مهدی هاشمی ، شهاب حسینی ، مهران رجبی ، ناصر هاشمی ، مینا ساداتی ، نازنین فراهانی و… در چند اپیزود ساخته شده است و مسائل و مشکلات زنان ایران را در هفتاد سال اخیر به تصویر کشیده ‌است! در این فیلم ناصر هاشمی (در نقش جوانی) و مهدی هاشمی (در نقش میانسالی) کاراکتر اصلی این فیلم را، که روایت زندگی‌ وی از پانزده تا هشتاد سالگی به تصویر کشیده شده است، بازی می ‌کنند.

در خلاصه داستان فیلم خانه پدری این چنین آمده است:

ملوک دختر جوانی است که به دلایل ناموسی، پدر وی (با بازی مهران رجبی) خواهان مرگ او است و برای اینکار به پسر کوچک خود به نام محتشم گفته است تا قبری در زیرزمین حفر کند تا ملوک را کشته و در آنجا دفن کنند و…

فیلم خانه پدری که در دی ماه سال ۱۳۹۳ شمسی اکران آن آغاز شده بود، به دلیل وجود یک صحنه خشن با مشکلاتی در اکران روبرو شد و در روز اول اکران عمومی، از پرده پایین کشیده شد! پس از پنج سال فیلم خانه پدری با اصلاحاتی جزئی و با رده ‌بندی سنی بالای ۱۵ سال در تاریخ ۱ آبان ماه سال ۱۳۹۸ شمسی در سینماهای ایران اکران شد، اما پس از پنج روز در ۶ آبان ماه سال ۱۳۹۸ شمسی و با دستور مستقیم دادستانی مجددا توقیف شد. این فیلم در ۲۲ آبان ماه سال ۱۳۹۸ شمسی مجددا رفع توقیف شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا