چهره هاسلبریتی ایرانی

واکنش گلشیفه فراهانی به سرنگونی هواپیمای اوکراینی چه بود؟

در این مطلب، واکنش گلشیفه فراهانی را به سرنگونی هواپیمای اوکراینی خواهیم خواند! با ما همراه باشید. گلشیفته فراهانی با نام شناسنامه‌ ای رهاورد فراهانی، بازیگر سرشناس و نوازنده ایرانی که در حال حاضر در کشور فرانسه زندگی می‌ کند،‌ در واکنش به اتفاقات اخیر ایران و سرنگونی هواپیمای مسافری اوکراینی به وسیله ی موشک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در توییتی نوشت: ” اگر ما می‌ خواستیم براساس اتفاقاتی که در این کشور ایران افتاده یک فیلمنامه بنویسیم تا از روی آن فیلمی ساخته شود، هیچکس حاضر نمی‌ شد چنین فیلمی را تولید کند. آن ها می‌ گفتند: چطور چنین چیزی ممکن است اتفاق بیافتد، هیچکس این را باور نخواهد کرد. اکنون این واقعیت است. “

واکنش گلشیفه فراهانی به سرنگونی هواپیمای اوکراینی

در پی هدف گرفته شدن یک هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ متعلق به خطوط هواپیمایی اوکراین، به وسیله پدافند سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ایران ، ۱۷۶ نفر کشته شدند. لازم به بیان است بیش‌تر مسافران ایرانی بودند.

درباره گلشیفته فراهانی لازم به بیان است وی در ۳۵ فیلم نقش داشته است که بسیاری از آن ها در جهان شناخته شده اند! در جایزه سزار ۲۰۱۴ میلادی ، برای بازی در ” سنگ صبور ” به کارگردانی عتیق رحیمی و به نویسندگی ژان‌ کلود کاریر و عتیق رحیمی ، نامزد دریافت جایزه امید بخش ترین بازیگر زن شد و جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره سه قاره را برای بازی در بوتیک دریافت کرد. او در فیلم درام ” درباره الی ” به کارگردانی اصغر فرهادی و به تهیه کنندگی اصغر فرهادی و سید محمود رضوی و به نویسندگی اصغر فرهادی در سال ۲۰۰۹ میلادی نیز درخشید، فیلمی که جایزه بهترین روایت جشنواره فیلم ترایبکا ۲۰۰۹ میلادی و خرس نقره‌ ای را از جشنواره بین‌ المللی فیلم برلین دریافت کرد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا