چهره هاسلبریتی ایرانی

ویدئوی لو رفته از کودکی گلشیفته فراهانی

مجله اینترنتی کولاک:گلشیفته فراهانی با نام شناسنامه‌ای «رهاورد فراهانی» (زاده ۱۹ تیر ۱۳۶۲ در تهران) هنرپیشه، خواننده و نوازنده اهل ایران و از اعضای آکادمی اسکار است. وی هم‌اکنون ساکن فرانسه است.

 

پدر و مادر گلشیفته فراهانی هر دو جزو هنرمندان به نام کشورمان هستند؛ او فرزند بهزاد فراهانی و فهیمه رحیم‌نیا است. خواهر او شقایق فراهانی هم از جمله هنرمندان خوب کشورمان است که در عرصه بازیگری فعال است. برادر گلشیفته فراهانی هم هنرمند است. نام برادر او آذرخش فراهانی است که سرپرست، نوازنده، ترانه‌سرا و خواننده گروه موسیقی «کوچ‌نشین» است.

افتخارات گلشیفته فراهانی

باید بدانید که گلشیفته فراهانی جوان‌ترین بازیگری است که موفق شده است تا سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را از آن خود کند. یکی دیگر از موفقیت های هنری این بازیگر ایرانی، دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول بخش بین‌الملل جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۷۶ به خاطر بازی در فیلم درخت گلابی  است که او این جایزه را توانست در سن ۱۴ سالگی از آن خود کند.

برای بازی در فیلم اشک سرما نیز گلشیفته توانست برنده تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن از هشتمین دوره جشن خانه سینما شود و برای بازی در فیلم بوتیک نیز او جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره بزرگ سه قاره (در نانت، فرانسه) را کسب کرد.

 

درادامه  ویدئوی لو رفته از کودکی گلشیفته فراهانی  مشاهده کنید.

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا