کلیپ داغ

ویدیوی جدید زینب ابوطالبی درباره اظهارات جنجالی خود در شبکه افق

در این مطلب، ویدیوی جدید زینب ابوطالبی درباره اظهارات عجیب وی را خواهیم دید! زینب ابوطالبی درباره اظهارات جنجالی خود که چندی پیش از برنامه ای در شبکه افق بخش شد، توضیحاتی داد که در ویدئوی می‌ بینید؛ با ما همراه باشید. زینب ابوطالبی ، مجری شبکه افق سیما بی شک پرتکرارترین نام در میان ایرانی‌ ها در فضای مجازی در این روزها می باشد! دلیل این اتفاق هم بخشی از فیلمی است که نشان می‌ دهد او در شبکه افق به بیان نظرات خود مشغول است. او می‌ گوید کسانی که با اعتقادات او همراه نیستند و به رفاه و زندگی آرام خود فکر می‌ کنند، بهتر است از ایران بروند! در ادامه ویدیوی جدید زینب ابوطالبی آورده شده است:

شدت انتقادات مردم به او به حدی زیاد بوده است که زینب ابوطالبی ، مجری برنامه گفتگو محور ” نیمه پنهان ماه ” در صفحه اینستاگرام خود کامنت‌ ها را بسته است تا بیش از این مورد اهانت قرار نگیرد! وی درباره اظهارنظر جنجالی خود که چندی پیش از شبکه افق بخش شد، توضیحاتی داد که ویدیوی بالا دیدید.

زینب ابوطالبی در پنجمین جشنواره جام جم در ۲۲ اسفند ماه سال ۱۳۹۷ شمسی در کنار مجری برنامه ” آفتاب شرقی ” و فاطمه امینی مجری برنامه ” مل مل ” به عنوان مجری زن برتر شناخته شد! گفته می شود او دانش آموخته دانشگاه شریف است و ۵ فرزند دارد!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا