کلیپ داغ

(ویدیو) اولین واکنش ریحانه پارسا به خبر جدایی از همسرش مهدی کوشکی

(ویدیو) اولین واکنش ریحانه پارسا به خبر جدایی از همسرش مهدی کوشکی به همراه اطلاعاتی درباره صحت طلاق ریحانه پارسا و مهدی کوشکی در این مطلب. بعد از ازدواج پر سر و صدای ریحانه پارسا و مهدی کوشکی دو بازیگر سینما و تلویزیون شایعاتی مبنی بر جدایی آنها در فضای مجازی منتشر شده است!

این شایعه در حالی شکل گرفته که از ازدواج آنها چند ماه بیشتر نمی گذرد! این زوج بعد از ازدواج پر حرف و حدیث خود نیز دچار حواشی زیادی شدند که خودخواسته بود! از پست های عجیب اینستاگرامی با عکس های عجیب گرفته تا مصاحبه ها و توئیت های جنجالی باعث شد تا دست کم برای چند هفته این زوج در صدر حاشیه های شبکه های اجتماعی قرار بگیرند.

حالا چند روزی است که ریحانه پارسا و مهدی کوشکی بی سر و صدا عکس های یکدیگر را از پیج اینستاگرامی خود حذف کرده اند و تقذیبا هیچ عکس دو نفره ای در پیج های شخصیشان نیست. بسیاری معتقدند این زوج از یکدیگر جدا شده اند.

بسیاری معتقدند این جنجال ها از طرف سلبریتی ها مثل ریحانه پارسا و محسن افشانی برای جذب فالوئر صورت می گیرد و کذب است اما تا کنون بازیگران وسلبریتی ها واکنشی نسبت به ان نداشته اند

ریحانه پارسا ۴ اسفند ۱۳۷۷ در تهران متولد شد. در رشتهٔ نمایش از هنرستان دیپلم گرفت. پارسا در حالی با کوشکی ازدواج کرده که  ۲۱ سال سن دارد. مهدی کوشکی نیز ١٣ مرداد ۱۳۶۰ در خرم آباد به دنیا آمده است. اختلاف سنی زیاد این زوج اولین مساله حاشیه ای در ازدواج آنها بود.

واکنش ریحانه پارسا به خبر جدایی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا