کلیپ داغ

ویدیو ترساندن مردم از کرونا با لباس عزرائیل فرشته مرگ توسط ماموران شهرداری! + واکنش ها

ویدیو ترساندن مردم از کرونا با لباس عزرائیل در بازار خرمشهر. گریم و لباس ماموران شهرداری با لباس فرشته مرگ برای عدم حضور مردم در مکان های عمومی. در جدیدترین ویدیوهای منتشر شده در فاضی مجازی چند ویدیو عجیب از بازار خرمشهر منتشر شده که در آنها چند نفر با پوشیدن لباس فرشته مرگ به ترساندند مردم می پردازند. ظاهرا هدف آنها ترساندند مردم برای عدم حضور در فاضی مجازی است.

برخی واکنش های فضای مجازی به این ویدیو:

تمشک طلایی جشنواره کارهای تبلیغی، هنری و فرهنگی در راستای جلوگیری از شیوع کرونا در ایران، تعلق می‌گیرد به دست‌اندرکاران این کار در خرمشهر…

ابتکار شهرداری خرمشهر برای مقابله با کرونا‌:
لباس عزرائیل پوشیدن با اسم کرونا رفتن تو بازار خرمشهر که مردم بترسن! جدا از سرگردانی عزراییل ها و اسکورتشون توسط کلی عوامل اجرایی و نیروی_انتظامی و خبرنگار صداوسیما و عوامل شهرداری، واکنش مردم هم جالبه
اصلا انگار نه انگار :)))))

 

ترساندن مردم از کرونا با لباس عزرائیل
ترساندن مردم از کرونا با لباس عزرائیل

توصیه اکید بسیاری از مقامات بهداشتی و متخصصین طی چند روز اخیر این است که شهروندان حتما در خانه بمانند و جز برای موارد فوق ضروری از منزل خارج نشوند. در همین ارتباط دکتر کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت ظهر امروز در خصوص آخرین مبتلایان به کرونا در ایران گفت:

از ظهر دیروز تا امروز ۱۰ فروردین۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی،۲۹۰۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری به ۳۸۳۰۹ مورد رسید.

خوشحالیم که تا کنون ۱۲۳۹۱ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده اند و این روند ادامه دارد. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع قربانیان این بیماری در کشور به ۲۶۴۰ نفر رسید. ۳۴۶۷ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا