کلیپ داغ

(ویدیو) صحبت های جنجالی حامد بهداد در مراسم افتخارآفرینان سینمای ایران

(ویدیو) صحبت های جنجالی حامد بهداد در مراسم افتخارآفرینان سینمای ایران به همراه تصاویری از حضور حامد بهداد در این مراسم و اطلاعات تکمیلی. اولین دوره مراسم تجلیل از افتخارآفرینان سینمای ایران در عرصه بین‌المللی به‌عنوان یکی از بخش‌های جنبی سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، شب گذشته جمعه ۲۱ شهریورماه همزمان با «روز ملی سینما» در باغ هنر برگزار شد.

این مراسم که به دلیل شرایط کرونایی در غیاب اصحاب رسانه در حال برگزاری است، به‌صورت زنده از طریق بسترهای ارتباطی آنلاین جشنواره جهانی پخش شد.

سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیروز حناچی شهردار تهران، حسین انتظامی رئیس سازمان سینمایی، علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، محمدمهدی طباطبایی‌نژاد معاون نظارت و ارزشیابی سازمان، مرضیه برومند، علی نصیریان، حامد بهداد، فاطمه معتمدآریا، رضا میرکریمی، کمال تبریزی، غلامرضا موسوی، نرگس آبیار، محمدحسین قاسمی، سعید روستایی، نوید محمدزاده، سروش صحت، حسام نواب‌صفوی و… از مدیران و سینماگران حاضر در این مراسم بودند.

حامد بهداد در این مراسم از فرصت خود استفاده کرد و به وضعیت نوید افکاری و نسرین ستوده پرداخت. بهداد در پاسخ به شوخی سعید روستایی درباره نداشتن ماسک با شوخ طبعی گفت: من ماسک داشتم اما دم در ماسکم را به آقای غلامرضا موسوی دادم.

وی افزود: من قصد زبان درازی و آزار کسی را ندارم اما روح و نفس ما بهم گره خورده است. برای من دشوار است که لحظه‌ای را شاد باشم و تریبونی در اختیار داشته باشم اما یادی نکنم از کسانی که در زندان هستند. از همه کسانی که مَشتی و ذی صلاح هستند؛ از قاضی و مسئولان و کسانی که به نحوی با این موضوع مرتبط هستند، تجدیدنظر و عشق میخواهم و امیدوارم صدایم دوستانه به آنها برسد.

پس از پایان صحبت های حامد بهداد، رضا میرکریمی برای دریافت جایزه اش برای کارگردانی «قصر شیرین» روی سن آمد و جایزه خود را دریافت کرد.

صحبت های جنجالی حامد بهداد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا