کلیپ داغ

ویدیو قسمت اول فصل دوم مسابقه عصر جدید + دانلود

ویدیو قسمت اول فصل دوم مسابقه عصر جدید در این مطلب قرار گرفت. فصل دوم برنامه عصر جدید قسمت ۱ مقدماتی را در این مطلب برای دانلود منتشر شد. اولین برنامه عصر جدید بعد از طی چهار مرحله راستی آزمایی، شنبه شب مصادف با شب میلاد امام علی (ع) روی آنتن شبکه ۳ سیما رفت.

در قسمت فصل دوم عصرجدید دو گروه جوانمردان ایران و خانواده حضرتی به دور بعدی راه پیدا کردند. همچنان آرای مردمی برقرار است و می‌توانید با رای به فینالیست‌های حذف شده هر قسمت، به آنها شانس مجدد بدهید تا به دور دوم راه یابند. در اپلیکیشن روبیکا!

تفاوت این فصل با فصل قبلی

در شرح قوانین جدید فصل دوم مسابقه عصر جدید گفته شده: یک دکمه برای آغاز و پایان برنامه طراحی شده که در کنار دست مجری قرار دارد. اگر در زمانی که اجرا در حال انجام روی صحنه است، با پایان اجرا زمان رای دادن به پایان رسیده است و دیگر داور نمی تواند رای خود را ثبت کند.

همچنین یک دکمه طلایی دیگر نیز روی میز داوران و همچنین روی میز مجری به عنوان میزبان قرار داده شده که اگر برای شرکت کننده ای به صدا در بیاید به این معنی است که مستقیم به مرحله نیمه نهایی راه پیدا می کنند و دیگر در مرحله دوم با کسی رقابت نمی کنند. این زنگ برای هر داور فقط یکبار قابل استفاده است.

همچنین تلفنی نیز روی میز مجری قرار داده شده است که اگر همراهان نکته ای داشته باشند یا مربی با استدلال داوران مشکل جدی پیدا کنند، که آن استدلال برای مجری قانع کننده باشد، می توانند با او تماس بگیرند و رای داور به شور تماشاگران گذاشته می شود و آنها نظرشان را می دهند و اگر داور خواست می تواند رای خود را تغییر بدهد. البته تماشاگر نمی تواند روی رای داور تاثیر بگذارد ولی نظرشان را اعلام می کنند. سازندگان تصمیم گرفته اند با راه اندازی این بخش، چالش جدیدی میان داوران، شرکت کنندگان و تماشاچی ها ایجاد کنند.

قسمت اول فصل دوم مسابقه عصر جدید
قسمت اول فصل دوم مسابقه عصر جدید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا