چهره هاسلبریتی ایرانی

پانته آ پناهی ها بازیگر نقش “افسرالملوک” در سریال بانوی عمارت کیست؟+بیوگرافی

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

پانته آ پناهی ها بازیگر نقش “افسرالملوک” در سریال بانوی عمارت کیست؟+بیوگرافی

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

چهره ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

سریال «بانوی عمارت» درامی عاشقانه در دوران قاجار است. مجموعه ای که در بستری تاریخی روایت می شود و برای دوستداران چنین سریال هایی می تواند جذاب باشد. در این سریال «پانته آ پناهی ها» در نقش افسرالملوک بازی می کند.

پانته آ پناهی ها ۹ آذر ماه ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمد. او فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی سینما از موسسه آموزش عالی سوره است و به طور اتفاقی به دلیل صدای جذابش وارد تئاتر و سپس منشی گری صحنه شد.

او در همین خصوص گفته است: « یک روز در دانشگاه تهران فردی را صدا می زدم و آقای حسین کیانی (نمایشنامه نویس و کارگردان) صدای من را شنید و آنقدر خجالتی بود که از یک نفر خواست تا از من بپرسد کار تئاتر می کنم یا نه؟ من هم گفتم نه، من تئاتر بلد نیستم!

از من پرسیدند دوست داری تئاتر بازی کنی؟ من هم گفتم بدم نمی آید تجربه کنم، اما هنوز آشنایی با تئاتر نداشتم. آقای کیانی من را سر تمرین های تئاتر بردند و تازه در پروسه تمرین فهمیدم چه اتفاقی در تئاتر می افتد آن مقطع مشکلاتی در زندگی داشتم و از حضور روی صحنه تئاتر به آرامش می رسیدم»

«آن زمان کم سن و سال بودم و تئاتر «سیاها» را بازی می کردم و با خودم می گفتم؛ چه چیز بیشتری از بازیگری می خواهم؟ در تئاتر مهم بازی کرده ام، با این تئاتر به خارج رفته ام، خودم و گروهمان معروف و مشهور شدیم، پس همین برای من در عرصه تئاتر کافی است و باید دنبال کار دیگری بگردم که من را خوشحال کند، به همین دلیل منشی صحنه شدم»

پناهی ها می گوید: «اوایل کار تئاتر در سال ۷۹ فیلم اول محمد اربابیان به نام «آن مرد را نکشید» را کار کردم که توقیف شد. وقتی تصویر خودم را در فیلم دیدم، گفتم دیگر در سینما بازی نمی کنم. درواقع در پروسه فیلمبرداری به این نتیجه رسیدم که دیگر این کار را نمی کنم چون از کات های مداوم و به هم ریختن حس ها و… اذیت شدم.»

او همچنین در خصوص شهرت می گوید: «اصلا شهرت را دوست ندارم چون همیشه فکر می کردم آدم باید کار خودش را انجام بدهد و سرش به کار خودش باشد. حالا چه اهمیتی دارد که مورد توجه قرار بگیرید، هر بار که در تئاتر جایزه گرفتم، واقعا خجالت کشیدم. وقتی به خاطر سریال «شهرزاد» مردم در خیابان یک جور خاصی به من توجه می کنند، وظیفه و مسئولیت سنگینی برای من به وجود می آید»

«هنوز در سینما نقشی که فکر کنم با دیدن آن نتوانم ایرادی از آن نگیرم، اتفاق نیفتاده است. اما از لحاظ حسی نقش «طوبی» در فیلم «خانوم» برای من فیلم اولی بوده است و عجیب‌ت رین و دور از ذهن‌ ترین نقش هم «ننه‌ آقا» در فیلم «نفس» بوده است و در عین حال از جهت روانی کاراکتر «اعظم» در «لاک قرمز» برای من سخت‌ ترین نقش به شمار می آید»

افتخارات

● بهترین بازیگر زن در ۳۴ جشنواره جهانی فیلم فجر برای بازی در «نفس» – ۱۳۹۵

● دیپلم افتخار بهترین بازیگر فیلم خانوم در بخش نگاه نو ۳۲ جشنواره فیلم فجر – ۱۳۹۲

فیلم های سینمایی

● آااادت نمی‌ کنیم (۱۳۹۴)
● آبجی (۱۳۹۴)
● اروند (۱۳۹۴)
● در سکوت (۱۳۹۴)
● لاک قرمز (۱۳۹۴)
● نفس (۱۳۹۴)
● بوفالو (۱۳۹۳)
● من دیگو مارادونا هستم (۱۳۹۳)
● جینگو (۱۳۹۲)
● خانوم (۱۳۹۲)
● مواجهه (۱۳۸۳)
● آن مرد را نکشید (۱۳۸۲)

سریال

● شهرزاد (نمایش خانگی – ۱۳۹۴)

● بانوی عمارت (۱۳۹۷)

  

این پست توسط بخش چهره ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

پانته آ پناهی ها بازیگر نقش “افسرالملوک” در سریال بانوی عمارت کیست؟+بیوگرافی

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا