سینماسینمای‌ایران

آیا فیلم رستاخیز از شبکه نمایش خانگی پخش می شود؟ + زمان پخش

آیا فیلم رستاخیز از شبکه نمایش خانگی پخش می شود؟ زمان پخش فیلم رستاخیز احمدرضا درویش از شبکه خانگی به همراه اطلاعات تکمیلی در این مطلب. احمدرضا درویش کارگردان فیلم سینمایی «رستاخیز» اظهار داشت: اما در صحبت‌هایی که با تهیه‌کننده فیلم داشتم چندان راغب به اکران فیلم در شبکه نمایش خانگی داخلی نیست.

رستاخیز
رستاخیز

فیلم رستاخیز فیلم جهانی است و به زبان‌های زنده دنیا دوبله شده است و برای همین تا آنجایی که خبر دارم تهیه‌کننده فیلم بیشتر دنبال اکران فیلم در VODهای جهانی مانند آمازون، نتفلیکس و یوتیوب است.

 

وی در ادامه اشاره کرد که البته شاید در ایام محرم و صَفَر طرح مناسبی برای اکران فیلم در سینماها وجود داشته باشد تا فیلم «رستاخیز» بتواند در سینماهای ایران اکران شود.

درویش با توجه به وضعیت وخیمی که برای سینماهای کشور به دلیل شیوع کرونا ایجاد شده است از مسئولین فرهنگی کشور خواست تا به وضعیت سینماگران اعم از بازیگر و سینمادار و… رسیدگی کنند. سینماهای کشور به دلیل آنکه مخاطبینش باید در فضای تجمعی باشند از اولین مراکزی بود که تعطیل شد و از آخرین مراکزی خواهد بود که باز می‌شود و بنابراین ضرر زیادی را متحمل می‌شوند.

پیش از این وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه اخیر هیأت دولت در واکنش به درخواست کارگردان “رستاخیز” برای ارائه این فیلم در شبکه نمایش خانگی، گفته بود: برای رفع موانع ارائه این فیلم در شبکه نمایش خانگی گفت‌وگوهایی انجام شده است.

سیدعباس صالحی در پاسخ به پرسشی درباره درخواست کارگردان فیلم سینمایی “رستاخیز” از وزارت ارشاد برای اعطای مجوز پخش خانگی این فیلم در پی انتشار غیر قانونی آن در فضای مجازی اظهار کرد: از قبل صحبت‌هایی در این باره مطرح شده بود و درباره انتشار غیر قانونی این فیلم نیز سازمان سینمایی فارابی جلساتی با تهیه کننده فیلم برگزار کرده و به دنبال عوامل این کار هستند.

وی گفت: درباره رفع موانع برای ارائه این فیلم نیز گفتگوهایی انجام شده که خبر آن بعدا منتشر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا