چهره هاسلبریتی ایرانی

بیوگرافی کامل پدرام شریفی و همسرش + زندگی شخصی و اینستاگرام

در این مطلب از بیوگرافی کامل پدرام شریفی نوشته ایم. پدرام شریفی ۱۱ مرداد سال ۱۳۶۶ در تهران به دنیا آمد. او فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه است. شریفی کارش را از روی صحنه و فیلم کوتاه شروع کره و در سینما حضور موفقی دارد.

بیوگرافی کامل پدرام شریفی
بیوگرافی کامل پدرام شریفی

در جشنواره فیلم کوتاه نهال بود که پدرام شریفی توسط شهرام مکری کارگردان و داور جشنواره کشف استعداد شد و برای بازی در فیلم ماهی و گربه در سال ۹۲ از او دعوت به بازی کرد.

بازی در فیلم ماهی گربه در سال ۹۲ در ۲۶ سالگی اولین تجربه او در سینما بود، سپس با فیلم بادیگارد، متولد ۶۵ و فیلم سیانور در جشنواره فجر ۹۴ با سه فیلم به شدت دیده شد.

پدرام در سال ۹۵ در سریال تلویزیونی گشت ویژه در نقش یک نیروی پلیس خوش درخشید و چهره او شناخته تر شد و به شهرت رسید.

پدرام شریفی در خصوص فعالیت های خودش می گوید:

«فیلم کوتاه‌ های زیادی ساخته‌ ام و جایزه‌ هایی هم برده‌ ام، منظورم این است که به موازات تئاتر، سینما را هم دنبال می‌ کردم. من دنبال ستاره شدن نیستم. به نظرم ما موقعیت ستاره شدن نداریم. در ایران هم معیارهایی برای ستاره شدن لازم است که من هم این ویژگی‌ها را ندارم.

الگوی من در سینمای خودمان، کسانی مثل مهدی هاشمی هستند که بی‌ حاشیه فقط خوب بازی می‌ کنند حالا حسرت می‌ خورم، چرا روزهای همکاری ما در فیلم سیانور تمام شد و چقدر در آن روزها از او یاد گرفتم»

آدرس پیج اینستاگرام پدرام شریفی

instagram.com/pedramsharifiiii

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا