اجتماعیاخبار داغ

پدر رومینا اشرفی که با داس سر دخترش را برید ، کیست؟ + جزئیات دستگیری

در این مطلب از مجله کولاک، توضیحاتی درباره پدر رومینا اشرفی ، فردی که با داس سر دخترش را برید و همچنین جزئیات دستگیری وی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. کربلایی رضا اشرفی ، پدری که سر دختر خود را در تالش با داس بریده بود، دستگیر شد!

کربلایی رضا اشرفی ؛ پدر رومینا اشرفی

کاظم رزمی ، بخشدار حویق شهرستان تالش گفت:

یکی از اهالی بخش حویق به اتهام قتل دختر خود دستگیر شده ‌است و هم اکنون متهم به قتل در زندان به سر می برد؛ جزئیات این پرونده بعد از طی مراحل قانونی و حقوقی به مردم اطلاع رسانی می شود. مسئولان امر برای تکمیل اطلاعات پرونده و رسیدگی به ابعاد مختلف آن در تلاش هستند. مردم تا روشن شده شدن ابعاد قضیه به حاشیه سازی ها در فضای مجازی توجه نکنند.

از روز گذشته دوشنبه ۵ خرداد ماه سال ۱۳۹۹ شمسی، خبری در فضای مجازی مبنی بر قتل دختر نوجوانی با داس به دست پدر خود در بخش حویق در سطح وسیعی در حال بازنشر است! بخش حویق از توابع شهرستان تالش ۳۲ هزار نفر جمعیت دارد. شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت با بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

اما در انتها لازم به بیان است معصومه ابتکار ، معاون رئیس جمهوری با صدور دستوری ویژه خواستار رسیدگی به پرونده قتل رومینا در تالش شد. معصومه ابتکار ، طی این دستور مسئول حقوق شهروندی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری را موظف به پیگیری این پرونده کرد! گزارشات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد و به سمع و نظر عموم خواهد رسید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا