چهره هاسلبریتی خارجی

پریانکا چوپرا از جایگاه سفیر صلح عزل می شود؟

بازیگری پاکستانی طی نامه‌ای سرگشاده به سازمان ملل، خواستار عزل پریانکا چوپرا از جایگاه سفیر صلح شد!

مجله اینترنتی کولاک ، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: مدتی است که خبرهای مثبت و خوبی در مورد پریانکا چوپرا در فضای مجازی شنیده نمی‌شود و این اخبار اگر در همین خط پیش بروند،  وجهه او خدشه دار خواهد شد. چند روز قبل پریانکا در یک رویداد  زیبایی در لوس آنجلس قصد صحبت کردن داشت که یک زن پاکستانی برای او مشکل ساز شد و پریانکا را علی رغم اینکه سفیر صلح یونیسف است،  به تشویق جنگ هسته‌ای علیه کشورش متهم کرد.

پریانکا چوپرا

و حالا یک بازیگر پاکستانی به نام ارمینا خان و نامزدش از یونیسف درخواست کرده‌اند که پریانکا چوپرا را از سمت سفیر صلح برکنار کنند. این بازیگر پاکستانی به شکلی بی پایه و اساس به این بازیگر بین المللی اتهام زده که در توئیت‌هایش از جنگ حمایت می‌کند و این درحالیست که بسیاری از فعالیت در عرصه فضای مجازی انگشت اتهام خود را به سمت این بازیگر پاکستانی گرفته‌اند و می‌گویند که این بازیگر پاکستانی قصد دارد با وارد کردن اتهام به یک بازیگر مطرح جهانی همچون پریانکا چوپرا خودش را در معرض دید قرار دهد و جلب توجه کند.

برای اطلاع کسانی که در جریان موضوع نیستند باید گفت که بعد از حملات ظاهری ارتش هند به اردوگاه‌های تروریستی پاکستان و بعد  حملات مرگبار پولوما، پریانکا چوپرا که دختر یک افسر ارتشی است (پدر پریانکا پزشک نیروهای مسلح بود) در صفحه توئیتر خود نوشت: «زنده باشد هند و هشتک نیروهای مسلح هند را گذاشت) و این توئیت باعث سوءتفاهم و به اشتباه افتادن معدود افرادی شده است درحالیکه پریانکا چوپرا در سخنان خود آن زن پاکستانی را به آرامش دعوت کرد و این توئیت را فقط یک حس وطن پرستانه دانست نه چیزی بیش از آن! اما فرد پاکستانی پریانکا را متظاهر و دو رو دانست.

به نظر می‌رسد پریانکا چوپرا باید کمی خود را از حواشی دور کند و بیشتر مراقب رفتارها و گفتارهایش باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا