چهره هاسلبریتی ایرانی

تغییر چهره عجیب پسر شهاب حسینی + عکس

شهاب حسینی با انتشار پستی در صفحه شخصی اش تولد پسر بزرگش «محمدامین» را تبریک گفت. عکسی که شهاب حسینی از پسرش منتشر کرده نشان از تغییر چهره عجیب پسرش را می دهد. در این بخش عکسی از تغییره چهره عجیب پسر شهاب حسینی را منتشر می کنیم.

عکس پســـر شهاب حسینی
عکس پســـر شهاب حسینی

پسر شهاب حسینی

تغییر چهره پســـر شهاب حسینی
تغییر چهره پســـر شهاب حسینی

بیوگرافی شهاب حسینی

سید شهاب حسینی (زاده ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ در تهران) هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون، مجری، کارگردان و گوینده ایرانی است. شهاب حسینی در سال ۱۳۸۷ با بازی در فیلم سوپر استار، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت نمود. شهاب حسینی در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ با ایفای نقش در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، توانست جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را به خود اختصاص بدهد. همچنین او خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را به‌همراه گروه بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین کسب کرد.

فعالیت شهاب حسینی با گویندگی در رادیو آغاز شد و در سال ۱۳۷۷ با اجرا در تلویزیون کارش را ادامه داد. حسینی در برنامه‌ای به نام اکسیژن در تلویزیون ظاهر شد. وی در چند برنامه دیگر هم مانند برپا برپا، رنگ صبح، و سایه روشن به عنوان مجری اجرای این برنامه‌ها را برعهده داشت. وی همچنین در برنامه رادیویی دو نیمه سیب، صدای ما و گلبانگ شادی به گویندگی پرداخته‌است. وی همچنین در سال ۱۳۹۴ در برنامه سحرگاهی به عنوان راوی حضور داشت.

حسینی در سال ۱۳۷۹ با سریال پس از باران پا به عرصه بازیگری گذاشت. وی در سال ۱۳۸۰ در سریال پلیس جوان و در سال ۱۳۸۲ در سریال تب سرد به ایفای نقش پرداخت. وی در سال ۱۳۸۵ در سریال مدار صفر درجه در نقش حبیب پارسا به ایفای نقش پرداخت و این سریال دوره اوج وی در تلویزیون بود. مدار صفر درجه ساخته حسن فتحی محصول مشترک کشورهای ایران، مجارستان، فرانسه و لبنان است. حسینی در سال ۱۳۸۸ در نقش عباس بابایی در سریال شوق پرواز ظاهر شد و این سریال نیز به موفقیت در نزد مخاطبین دست یافت. شهرزاد در سال ۱۳۹۳ اولین کار رسانه خانگی و دومین همکاری او با حسن فتحی است. شهاب حسینی در شهرزاد در کاراکتر قباد بازی می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا