اخبار داغ

پشت پرده خبر استعفای شریعتمداری وزیر صنعت معدن و تجارت و تکذیب او چه بود؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

پشت پرده خبر استعفای شریعتمداری وزیر صنعت معدن و تجارت و تکذیب او چه بود؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

سیاسی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

خبر عجیب استعفای شریعتمداری؛ وزیر صمت، ساعاتی پیش در فضای رسانه ای منتشر شد و به سرعت دست به دست چرخید. خبر البته بسیار عجیب بود. این خبر نقل قولی از الیاس حضرتی نماینده مجلس بود! در همین خصوص و پشت پرده انتشار این خبر «امتداد» چنین نوشته است:

درحالی که مجلس جلسه کمیسیون اقتصادی برای بررسی استیضاح وزیر صنعت معدن و تجارت را برگزار می‌کرد، خبرگزاری خانه ملت به نقل از الیاس حضرتی خبر داد که وزیر صنعت و معدن با هماهنگی رئیس‌جمهور استعفا داده است.

این خبر به سرعت در فضای رسانه‌ای بازنشر شد و این سئوال را به وجود می‌آورد که: چرا در روزهایی که حسن روحانی در تهران نیست یک وزیر او استعفا می‌دهد؟ درحال حاضر دو وزارتخانه کابینه با سرپرست اداره می شوند و هنوز وزرای آن مشخص نشده‌اند؟ از طرف دیگر بعد از استعفای نوبخت از سخنگویی، این سمت را نیز انتخاب نکرده است.

اما به فاصله چند دقیقه این خبر از سوی منابع دفتر ریاست جمهوری تکذیب شد. چه کسی خبر دروغ را منتشر کرده بود؟ الیاس حضرتی چرا در چنین شرایطی به دنبال «تیشه‌زدن و خراشیدن بدنه دولت است».

از حضرتی پیشتر نیز خبرهای نادرستی در مورد رفع حصر شنیده شده بود که اعتبار او را به شدت زیر سئوال می‌برد. کسی که اتفاقا مدیرمسئولی یک روزنامه را در اختیار دارد و طبیعتا با رسانه و درست بودن منابع خبری باید آشنا باشد، چرا به همین راحتی خبر کذبی را منتشر می‌کند؟

به نظر می‌رسد این اتفاق با همکاری تیم لاریجانی در حال انجام است. خبرگزاری خانه ملت که زیر مجموعه علی لاریجانی فعالیت می‌کند، این خبر را به نقل از حضرتی منتشر کرد. کمترین بازخورد این خبر آن است که نمایندگان مجلس را که قرار است در طرح استیضاح به وزیر دوباره رای اعتماد بدهد دچار تردید در استواری جایگاه شریعتمداری در دولت می‌کند.

سئوال این است:‌ این خبر را باید یک اتفاق ساده دید یا همکاری مشترک حضرتی و لاریجانی برای تغییرات کابینه؟

این پست توسط بخش سیاسی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

پشت پرده خبر استعفای شریعتمداری وزیر صنعت معدن و تجارت و تکذیب او چه بود؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا