چهره هاسلبریتی ایرانی

پوریا پورسرخ درباره ازدواجش چه گفت ؟ + ویدیو صحبت های پورسرخ درباه همسرش

پوریا پورسرخ درباره ازدواجش چه گفت ؟ همچنین ویدیو صحبت های پورسرخ درباه همسرش به همراه اطلاعات تکمیلی درباره اردواج پوریا پورسرخ در این مطلب. پوریا پورسرخ بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه دورهمی برای اولین بار از ازدواجش صحبت کرد.

پورسرخ حدود یک سال است ازدواج کرده و البته در این باره در هیچ رسانه های صحبت نکرده بود. پورسرخ در خصوص همسرش گفت که اصلا در دنیای هنر و بازیگری نیست و کارش چیز دیگری است. او البته در خصوص شغل و یا اسم همسرش صحبت نکرد. پورسرخ همچنین در خصوص علت ازدواجش گفت که دوست داشته زندگی داشته باشد که در آن از جنجال و حواشی به دور باشد. به گفته پورسرخ همسر وی بسیار به دنبال آرامش است و از حواشی دوری می کند.

پوریا پورسرخ متولد ۴ تیر ماه سال ۱۳۵۶ در محله ی جردن شهر تهران است. وی دو خواهر و یک برادر کوچک تر از خود دارد؛ فرزند اول خانواده ی خود است. مادر پوریا، معلم زبان است و پدر وی نیز بازنشسته ی شرکت نفت می باشد. در خانواده ی پوریا، همه ی اعضای خانواده دارای تحصیلات عالی هستند.

پوریا در کودکی، بچه ای بسیار شر و شیطان بوده است! اما با وجود همه ی این ها، درس های او عالی بود. پوریا دوران راهنمایی را در مدرسه شهید باهنر شهر تهران و دوران دبیرستان را در مدرسه  رازی گذرانده است.او به سادگی توانست وارد دانشگاه شود!

جالب است بدانید پوریا قبل از ورود به حرفه ی بازیگری، در نشریات مختلف هنری و اجتماعی از جمله مجله ی “دنیای جوانان” مشغول به کار بوده است؛ علاوه بر این، او در یک شرکت تبلیغاتی در شهر دبی نیز فعالیت داشت.

پوریا پورسرخ درباره ازدواجش چه گفت
پوریا پورسرخ درباره ازدواجش چه گفت

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا