کلیپ داغ

پژمان جمشیدی در برنامه دورهمی چه گفت ؟

پژمان جمشیدی در برنامه دورهمی چه گفت ؟ ویدیوی صحبت های جالب پژمان جمشیدی با مهران مدیری در برنامه دورهمی شبکه نسیم را اینجا ببینید. مهران مدیری مجری و کارگردان برنامه تلویزیونی «دورهمی» میزبان پژمان جمشیدی بازیکن سابق تیم پرسپولیس و همچنین بازیگر سینما و تلویزیون بود.

همچنین این برنامه، پیش از این میزبان چهره های برجسته فرهنگی، هنری و ورزشی بود و در سری جدید میزبان بازیگرانی چون نرگس محمدی، علی اوجی، احمد نجفی و … بوده است.

گفتنی است؛ برنامه تلویزیونی دورهمی به کارگردانی و اجرای مهران مدیری و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت ۲۳ به روی آنتن می رود.

پژمان جمشیدی
پژمان جمشیدی

این برنامه با حضور پژمان جمشیدی ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش شد ؛ گفت و گو مهران مدیری با پژمان جمشیدی در برنامه دورهمی پس از پخش برنامه در سایت قرار داده خواهد شد.

در دورهمی امشب (چهارشنبه) پژمان جمشیدی مهمان مهران مدیری بود. پژمان جمشیدی ۲۰ شهریور ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمد. وی در سال ۱۳۹۲ در مجموعه تلویزیونی پژمان به عنوان بازیگر نقش آفرینی کرد. طرح اولیه این سریال با ایده خود پژمان جمشیدی شکل گرفته‌است. پس از آن، جمشیدی در آثار مختلفی حضور داشته‌است. او در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر نامزد بهترین بازیگر مکمل مرد برای بازی در فیلم سوءتفاهم شده‌است.

جمشیدی اولین بازیکن فوتبال است که توانسته موفقیت نسبی در سینما و تلویزیون و حتی تئاترهای نمایشی نیز داشته باشد. او در سال های اخیر جزو چهره های محبوب مخاطبین بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا