چهره هاسلبریتی ایرانی

پگاه ترکی همسر علی عامل هاشمی کیست ؟ | بیوگرافی پگاه ترکی + اینستاگرام و عکس

پگاه ترکی همسر علی عامل هاشمی کیست ؟ به همراه زندگینامه کامل و بیوگرافی پگاه ترکی همچنین اینستاگرام و عکس وی به همراه اطلاعات تکمیلی. علی عامل هاشمی، برادر هدایت هاشمی بازیگر است. او در سال ۱۳۹۳ با پگاه ترکی ازدواج کرده است.

پگاه ترکی همسر علی عامل هاشمی کیست
پگاه ترکی همسر علی عامل هاشمی کیست

علی عامل هاشمی بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد دوم شهریور ماه سال ۱۳۶۵ شهر سبزوار است. وی فارغ التحصیل مقطع فوق دیپلم رشته نویسندگی از داشگاه فردوس مشهد و مدرک لیسانس بازیگری از دانشگاه آزاد اراک است.

عامل هاشمی از نوجوانی وارد حرفه بازیگری شده و در چندین نمایش در تئاتر ایفای نقش کرده و گاهی نیز منشی صحنه بوده است. این اتفاق باعث شد تا به بازیگری علاقه مند شده و به دنبال آموزش و تحصیل در این رشته برود. در واقع ایشان فقط بازیگر نیستند و به عنوان کارگردان تئاتر نیز فعالیت ها و آثار نمایشی شاخصی دارد و یکی از کارگردانان و بازیگران با سابقه و پرکار عرصه تئاتر می باشد.

علی، برادر کوچکتر هدایت هاشمی و هادی عامل هاشمی است و خودش در این باره می‌گوید: ما از اول با هم در زمینه تئاتر فعالیت کردیم و همه ما پیگیر کار تئاتر بودیم بندری سانس تئاتر دارند و ۱۲ سال از هدایت کوچکترم و از سال ۸۰ در تهران آغاز به کار کردم و به عنوان دستیار منشی صحنه و بعدها بازیگر نیز فعالیت داشتم اما اخیراً حرفه بازیگری را به طور رسمی پیگیری کردم که تا امسال به این فکر افتادم یک کاری را کارگردانی کنم این سه برادر فرزندان مهدی عامل هاشمی هستند. عامل هاشمی متاهل می باشد و با خانم پگاه ترکی در هفتم بهمن ماه سال ۹۱ وارد زندگی مشترک شده است.

بازی در تئاتر ای به نام داستان جنگل قدم به عرصه بازیگری نهاد به عنوان یک بازیگر در تئاتر فعالیت می کرده و با نمایش مرد برهنه و مرند فراک پوش به دنیای کارگردانی پیوست.

از مجموعه آثار فیلم‌های سینمایی وی می‌توان به لطفاً مزاحم نشوید در سال ۱۳۸۹ هزارپا در سال ۱۳۹۶ اشاره کرد. ایشان همچنین در چندین سریال به نام چک برگشتی در سال ۹۰، پروانه ۹۹، عکاسخانه ۹۳، یادداشت یک زن خانه دار ،دشت آزادگان و شب عید و سریال سال های دور از خانه در سال ۹۷ بازی کرده است. پابرهنه در پارک ، مرد برهنه ، مرد فراک پوش، مردان بیوه از مجموعه آثار ایشان در زمینه کارگردانی می باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا