چهره هاسلبریتی خارجی

چرا بیانسه و جی زی نام رومی، لقب مولانا را برای فرزندشان انتخاب کردند؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

چرا بیانسه و جی زی نام رومی، لقب مولانا را برای فرزندشان انتخاب کردند؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

چهره ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

بیانسه اعلام کرد که نام دوقلوهایش را «سر» و «رومی» گذاشته است. با شنیدن نام رومی بی اختیار مولانا جلال الدین محمد بلخی شاعر پرآوازه به ذهن می‌رسد که در دنیا به رومی معروف است. اما آیا بیانسه به دلیل علاقه به این شاعر پارسی‌گو نام فرزندش را رومی گذاشته است؟

مولانا

بیانسه و همسرش جی‌‌ زی تا کنون به غیر از نام، جزئیات بیشتری درباره دوقلوهایشان منتشر نکرده‌اند اما مادر بیانسه در این باره نوشته است: «سلام «سر کارتر» و «رومی کارتر». چه نعمتی، یک دختر و پسر»

رسانه آنلاین VOX  نوشته: «رومی شاعر و فیلسوف ایرانی قرن هاست که هنرمندان سراسر جهان را تحت تاثیر قرار داده و می دهد.»
کارولین فرانک نویسنده رسانه  VOX  نوشته: «صبح با این خبر بیدار شدم که بیانسه و جی زی اسم یکی از دو قلوهایشان را رومی گذاشته اند. اولین کاری که کردم خبر را برای مادرم تکست کردم. «رومی»  و «حافظ»  از دوران بچگی ام در زندگی من تنیده شده اند و من نمی توانستم باور کنم که ملکه موزیک آمریکا اسم رومی را برای دخترش انتخاب کرده. بیانسه و جی زی با آوردن «رومی» به داخل خانواده شان داستان زندگیشان را این بار در پهنه ای از هنر و معنویت یافته اند که گستره ای به درازای قرون دارد.»

مولانا

طبق گزارش TMZ نام RUMI بر گرفته شده از نام شاعر پر آوازه پارسی قرن ۱۳ مولانا جلال الدین رومی است که بیانسه اعلام کرده به اشعار او علاقه بسیار دارد و همچنین اسم SIR از یکی از شهر های مشهور مولانا جلال الدین رومی گرفته شده است.

این شعر برگردان به انگلیسی است و ما نسخه پارسی آن را پیدا نکردیم، اگر شما می دانید این شعر مربوط به کدام یک از اشعار مولانا است آن را با ما در میان بگذارید.

Bring the pure wine of”
love and freedom
But sir, a tornado is coming
More wine, we’ll teach this storm
“A thing or two about whirling

این پست توسط بخش چهره ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

چرا بیانسه و جی زی نام رومی، لقب مولانا را برای فرزندشان انتخاب کردند؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا