سرگرمی

چه مواردی به ورژن جدید بازی Call of Duty: Modern Warfare اضافه شده است؟

یکی از موردانتظارترین عناوین امسال در بین بازی‌های رایانه‌ای عنوان Call of Duty: Modern Warfare بود که نزدیک به سه ماه پیش وارد بازار شد و مطابق با انتظار بسیاری از تحلیل گران دنیای عناوین رایانه‌ای، توانست با فروش بسیار خوبی رو به رو شود. این بازی به صورت مداوم در حال دریافت بروزرسانی‌های جدید است که بیشتر آن‌ها صرفا برای رفع ایرادات موجود در این بازی عرضه می‌شوند؛ اما این عنوان به تازگی بروزرسانی جدید را دریافت کرده که نقشه جدیدی را به آن اضافه کرده است.

این نقشه جدید در بازی Aniyah Palace نام دارد که جزئی از بخش Ground War playlist در بازی خواهد بود. تفاوت اصلی این نقشه با نقشه قدیمی بازی، در تعداد بازیکنان آن است که در نقشه اصلی حداکثر ۱۰ بازیکن در هر تیم با یکدیگر می‌توانند به مبارزه بپردازند اما در این نقشه، ۲۰ بازیکن می‌توانند به مبارزه با یکدیگر بپردازند. همچنین در این بروزرسانی، حالت Infected Mode نیز به بازی اضافه شده که جایگزین حالت Reinforce در بازی است.

گیمرهای بازی Halo به طور کامل با حالت Infected آشنایی دارند، چرا که در این حالت از ابتدا در عنوان Halo وجود داشت و به نظر می‌‎رسد شرکت اکتیویژن با ورود این بخش به بازی خود قصد دارد با بازی Halo رقابت کند. در این بخش از بازی، هر بازیکن فقط یکبار فرصت بازی کردن دارد و پس از آن خواهد مرد و از بازی بیرون انداخته خواهد شد، در حالت Infected نفر آخرین نفری که در بازی زنده بماند برنده آن دست از بازی خواهد بود.

همچنین در این بروزرسانی دو اسلحه NVG Moshpit و Shoot House 24/7 نیز به بازی اضافه شده است که کاربران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا