اخبار داغ

چه کسی جایگزین محمد شریعتمداری وزیر صنعت معدن و تجارت می شود؟+گزینه های احتمالی

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

چه کسی جایگزین محمد شریعتمداری وزیر صنعت معدن و تجارت می شود؟+گزینه های احتمالی

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

سیاسی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

بعد از پیغام های مجلس مبنی بر استیضاح وزیر صمت و درحالیکه نمایندگان مترصد استیضاح شریعتمداری بودند، وی از سمت خود استعفا داد. عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، از استعفای وزیر صنعت، معدن و تجارت با هماهنگی رییس جمهور خبر داد. به نقل از خانه ملت، الیاس حضرتی از استعفای شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت با هماهنگی رییس جمهور خبر داد.

استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطرح شده و قرار بود در نشست هفته جاری کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح شود.

 

از علی اشرف افخمی به عنوان گزینه احتمالی برای وزارت صمت نام برده می شود. علی اشرف افخمی (زاده ۲ آبان ۱۳۲۹ تهران)  است، که در حال حاضر به‌عنوان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره بانک صنعت و معدن فعالیت می‌کند.

افخمی از ۱۱ آبان سال ۱۳۹۲  تا کنون عهده دار این سمت بوده است. افخمی دانش‌آموخته مهندسی مکانیک از دانشگاه صنعتی امیرکبیر است وی در فاصله سال‌های ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۲ ریاست هیئت مدیره بانک کارآفرین را برعهده داشت.

از دیگر سوابق مدیریتی افخمی می‌توان به: مدیرعاملی سازمان صنایع ملی ایران، معاونت وزیر کار و امور اجتماعی، قائم‌مقام رئیس سازمان تأمین اجتماعی، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکتکشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد.

علی اشرف افخمی یکی از گزین هایی است که در روزهای اخیر به عنوان یکی از گزینه هایی حضور در تیم اقتصادی دولت از او نام برده می شود.

 

این پست توسط بخش سیاسی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

چه کسی جایگزین محمد شریعتمداری وزیر صنعت معدن و تجارت می شود؟+گزینه های احتمالی

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا