اخبار داغ

چه کسی سگ های زنده را در اهواز سوزاند؟ آیا پای شهرداری در میان است؟+ودیو

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

چه کسی سگ های زنده را در اهواز سوزاند؟ آیا پای شهرداری در میان است؟+ودیو

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اجتماعی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

ویدئویی از اهواز منتشر شد که در آن ادعا می‌شود که در حرکتی حیرت‌انگیز و وحشتناک، حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ قلاده سگ در منطقه‌ای به نام قلعه جنان در نزدیکی اهواز زنده سوزانده شدند.
در این فیلم که در تاریکی گرفته شده نحوه سوزاندن سگ‌ها شرح داده شده است. هرچند شهرداری با تکذیب زنده سوزی سگ ها، به نوعی سوزاندن لاشه آن‌ها را تایید کرده است. همچنین شهرداری گفته است اراضی ای که سگ سوزی در آن اتفاق افتاده در محدوده شهری ما نیست. اما سوال اینجاس که چه کسی به خود اجازه داده دست به چنین جنایت فجیعی بزند؟ سگ سوزی دسته جمعی!
بر اساس آئین نامه سال ۱۳۸۷ وزرات کشور شهرداری های کل کشور وظیفه دارند برای کنترل جمعیت سگ ها و پیشگیری از بیماری های مشترک این موجودات با انسان سگ های ولگرد را در پناهگاه نگهداری کنند؛ با این حال در بسیاری شهرهای ایران هنوز پناهگاه های سگ های ولگرد با هزینه مردمی و به صورت خیریه اداره می شوند.
همچنین فصل بیست‌وششم بخش تعزیرات قانون مجازات اسلامی به تعیین مجازات حیوان‌آزاری پرداخته است. در ماده ۶۷۹ این قانون می‌خوانیم: «هرکس به عمد و بدون ضرورت حیوان حلال‌گوشت متعلق به دیگری یا حیوانی که شکار آنها توسط دولت ممنوع اعلام شده است را بکشد یا مسموم یا تلف یا ناقص کند، به حبس از نود و یک روز تا شش‌ماه یا جزای نقدی از یک میلیون‌و‌پانصدهزار ریال تا سه میلیون ریال محکوم خواهد شد».

این پست توسط بخش اجتماعی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

چه کسی سگ های زنده را در اهواز سوزاند؟ آیا پای شهرداری در میان است؟+ودیو

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا