چهره هاسلبریتی ایرانی

ژست سه نفر شیلا خداداد و فرزندانش با شلوار پلنگی!

مجله اینترنتی کولاک: شیلا خداداد بازیگر ۳۹ ساله ایرانی متولد ۱۴ آبان ۱۳۵۹ در تهران می باشد او ازدواج کرده است و همسر او فرزین سرکارات پزشک و جراح زیبایی می باشد که حاصل این ازدواج یک پسر و یک دختر به نام های سامیار و ساتین می باشد.

شیلا خداداد و فرزندانش

او فارغ التحصیل رشته شیمی در مقطع کارشناسی می باشد اما بنابر علاقه اش سر از بازیگری درآورده است و با فیلم سینمایی اعتراض به کارگردانی مسعود کیمیایی فعالیت هنری خود را آغاز کرد.

شیلا خداداد در سال ۱۳۸۱ با بازی در سریال مسافری از هند به کارگردانی قاسم جعفری توانست پا به عرصه شهرت بگذارد. او در این سریال در نقش اول سریال حضور داشت و نقش دختری هندی به نام سیتا ایفای نقش می کرد که نقش مقابل او را سروش گودرزی ایفا می کرد و با او به ایران آمده بود تا باهم ازدواج کنند که در این راستا دچار مشکلاتی می شدند.

 

گفتنی است شیلا خداداد هر دو فرزندش را در آمریکا به دنیا آورده است و دلیل آن این است که پدرش در آمریکا سکونت دارد و خودش نیز اقامت آمریکا را دارد و به دلیل سفر زیادش به این کشور دوست داشت که فرزندانش نیز از این امتیاز برخوردار باشند و در آینده مشکل ویزا نداشته باشند و راحت بتوانند به کل دنیا سفر کنند.

شیلا خداداد در اینستاگرامش نوشت:
«ما سه تا وقتی به یه سگ ژرمن شپرد خیلی خوشگل خیره میشیم »

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا