چهره هاسلبریتی ایرانی

ژست عاشقانه هومن برق نورد در سریال آچمز

مجله اینترنتی کولاک: هومن برق نورد بازیگر ۴۹ ساله ایرانی متولد ۵ دی ماه ۱۳۴۸ می باشد. او یکی از موفق ترین بازیگر ها در حیطه طنز و کمدی می باشد. هومن برق نورد ازدواج کرده است و متاهل می باشد، اما تاکنون اطلاعات بیشتری از زندگی شخصی اش ثبت نشده است زیرا معتقد است زندگی شخصی هنرمندان به مردم ربطی ندارد.

هومن برق نورد با سریال ساختمان پزشکان شناخته شد. او در این سریال در نقش ناصر ایفای نقش می کرد، با وجود اینکه زندان رفته بود و مدتی را خلاف کرده بود بیشتر از برادرش دکتر نیما افشار که پزشک بود نزد خانواده اش محبوبیت داشت.

او پس از موفقیت اش در سریال ساختمان پزشکان باری دیگر با بازی در سریال دزد و پلیس توانست خود را به اهالی هنر و مخاطبین تلویزیون ثابت نماید.

گفتنی است؛ هومن برق نورد و بهنام تشکر به عنوان زوج موفق تلویزیون شناخته شده اند و حضور هر دو آنها در سریال های طنز باعث موفقیت و جذاب تر شدن سریال شده است که علاوه بر سریال های ساختمان پزشکان و دزد و پلیس می توان به دودکش و پادری نیز اشاره کرد.

هومن برق نورد به تازگی در سریال آچمز بازی کرده است که در این مطلب از مجله اینترنتی کولاک نمایی از حضورش را در این سریال مشاهده می کنید.

 

هومن برق نورد در سریال آچمز

 

سریال آچمز یک درام با موقعیت‌های طنز است . در خلاصه داستان سریال آچمز آمده است: مصیب پس از چهل‌ و پنج سال می‌فهمد که تنها فرزند خانواده نبوده است. وی برای پیدا کردن گمشده‌ سالیان دور مادرش، راهی تهران می‌شود و اما خودش هم گمشده‌ بزرگ‌تری دارد؛ عزت و احترام! مجبور است بین این دو گمشده یکی را انتخاب کند و همین داستان‌های پیچیده‌ای برایش به وجود می‌آورد که او را تبدیل به انسانی دیگر می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا