چهره هاسلبریتی خارجی

کدام ستاره های بالیوود جت یا هواپیمای شخصی دارند؟

مجله اینترنتی کولاک ، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: صنعت فیلمسازی هند یکی از ثروتمندترین صنعت های هند است و ستاره‌های سینمای هند جز ثروتمندترین افراد جهان به شمار می‌آیند. می‌توان گفت سلبریتی‌های بالیوود، سبک زندگی بسیاری لاکچری و مدرنی دارند.

در واقع آنها علاقه بسیاری به زندگی لاکچری، ماشین‌های لوکس و گران قیمت، لباس‌های طراحی شده گران، کفش‌های بااستایل و مسافرت‌های لاکچری خارج از کشور دارند. آنها از وقت گذرانی در مهمانی‌های مجلل و ساعت‌ها استراحت کردن در استراحت‌های لاکچری لذت می‌برند. البته همه از تمام مواردی که سبک زندگی ستاره‌های بالیوود است لذت می‌برند که چهره‌های بالیوود به خاطر دارا بودن ثروت بسیار زیاد از همه آنها بهره می‌برند. نهایتا داشتن هواپیمای شخصی بزرگترین نماد با استایل بودن برای ستاره‌های بالیوود است. جت و هواپیمای شخصی نشان دهنده میزان شهرت و موفقیت سلبریتی‌ها می‌تواند باشد. ستاره‌های بالیوود عملا یک زندگی شاهانه دارند. در اینجا ستاره‌های بزرگ بالیوود که دارای جت شخصی هستند به شما معرفی می‌کنیم. ما با همراه باشید..

 

شاهرخ خان

قطعا و بدون هیچ شکی باید انتظار شنیدن نام شاهرخ خان در راس این لیست را داشته باشیم. کینگ خان بالیوود لقب بی چون و چرای شاهرخ خان است و به یقین او مانند یک پادشاه زندگی می کند. شاهرخ خان دارای هواپیمای شخصی است که در بسیاری از سفرها از جت شخصی‌اش استفاده می‌کند.

 

سلمان خان

سلمان خان یکی از بزرگترین ستاره‌های سینمای هند است که بیش از ۳۰ سال از فعالیت او در سینمای هند می‌گذرد. او به تازگی سی ویکمین سال فعالیت حرفه‌ای خود را بالیوود را جشن گرفت. او یکی از بازیگرانی است که بالاترین دستمزد را در بالیوود دریافت می‌کند. او علاوه براینکه دستمزد بالایی دریافت می‌کند برای حضور در یک پروژه بخشی از سود حاصل از فیلم‌هایش را هم طلب می‌کند و جای تعجب ندارد که یکی از ثروتمندترین‌ چهره‌های بالیوود باشد. سلمان خان جزء قدرتمندترین سلبریتی‌های بالیوود است که دارای جت شخصی است و برای خیلی از سفرهایش از آن استفاده می‌کند.

 

آجی دیوگان

آجی دیوگان یکی از بی حاشیه‌ترین چهره های بالیوود است که جایگاه خودش را در بالیوود دارد و با وجود اینکه بسیاری از رقبای هم دوره او از میدان به در شده‌اند اما او همچنان در عرصه حضور پررنگ و موفقی دارد و همچنان نقش یک بازی می‌کند. او فیلم‌های موفق و پرفروش بسیاری برای صنعت فیلمسازی هند رقم زده است و جزء ثروتمندترین چهره‌های بالیوود است. او هم دارای هواپیمای شخصی است. آجی دیوگان به تازگی یک ماشین رولز رویس لاکچری به ارزش تقریبی ۷ کرور خریداری کرده است که گفته می‌شود سومین ماشین گران قیمت در هند است. نمونه این ماشین را موکش امبانی که ثروتمندترین شخص در هند است دارد.

 

ریتیک روشن

ریتیک روشن یکی از خوش چهره‌ترین و جذاب‌ترین ستاره‌های مرد بالیوود است. او سوپرهیروی همه کودکان هند است چراکه در سری فیلم‌های سوپرهیروی «کریش» بازی کرده است. او یکی از توانمندترین و مستعدترین بازیگران سینمای هند به شمار می‌آید که فیلم‌هایش غالبا مورد اقبال عمومی خوبی قرار می‌گیرند و از جمله بازیگرانی است که دستمزد بالایی دریافت می‌کند. ریتیک روشن هم دارای جت شخصی است.

 

شیلپا شتی

همسر شیلپا شتی، راج کوندرا ثروت بسیاری زیادی دارد. او به همراه همسرش دارای جت شخصی هستند. شیلپا شتی سالهاست که فعالیتی در سینما نداشته و وبه تازگی به طرفدارانش اعلام کرده است که به زودی به سینما بازمی گردد و قرارداد بازی در یک فیلم خوب را بسته است. او معتقد است کسی که بازیگری را تجربه کرده باشد نمی‌تواند آن را برای همیشه کنار بگذارد و همیشه اشتیاق بودن جلوی دوربین را خواهد داشت.

 

آمیتاب بچن

این چهره پرافتخار، جزء اولین سوپراستارهای سینمای هند است که لقب شاهنشاه به او داده شده است و سبک زندگی او هیچ چیز کم از زندگی شاهانه ندارد. بچن بزرگ همیشه با قاعده و قانون و نظم خاصی زندگی است و همین قانونمندی رمز موفقیت او می‌باشد. امیتاب بچن از مشهورترین و دوست داشتنی‌های سلبریتی‌های هند و در عین حال ثروتمندترین ستاره‌های جهان به شمار می‌رود. بچن بزرگ از اولین سلبریتی هایی بود که جت شخصی خریداری کرد. این چهره محبوب جهانی دو فرزند دارد، یک دختر به نام شویتا و یک پسر به نام آبیشک که بازیگر است. او به تازگی در فضای مجازی اعلام کرده است که قصد دارد اموالش را به طور مساوی میان دو فرزندش تقسیم کند و هیچ فرقی میان آنها قائل نخواهد شد.

 

مادوری دیکشیت

مادوری دیکشیت یکی از دوست داشتنی‌ترین چهره‌های مطرح سینمای هند است. او از سوپراستارهای پرکار دهه ۸۰ و ۹۰ بالیوود بود که بعد از ازدواج با یک پزشک از سینما فاصله گرفت و به آمریکا مهاجرت کرد اما بعد از چند سال به هند بازگشت و فعالیت خود را در سینما از سر گرفت. این چهره محبوب بالیوود که توانایی منحصر به فرد در اجرای حرکات موزون دارد نیز دارای جت شخصی است. مادوری دیشکیت دو پسر دارد.

 

پریانکا چوپرا

این بازیگر خوش چهره، باعث افتخار هند در سطح جهانی شده و توانایی‌ها و مهارت‌هایش را در سطح بین المللی به نمایش گذاشته است. او یکی از ۱۰۰ چهره موفق از نگاه مجله معتبر فوربز در جهان است. پریانکا چوپرا یکی از ثروتمندترین ستاره‌های زن بالیوود است که دارای جت شخصی است.

 

آنیل کاپور

آنیل کاپور ستاره شوخ طبع و کهنه کار بالیوود است که همچنان فعالیت قابل توجهی در بالیوود دارد یکی دیگر از چهره‌های مطرح بالیوود است که دارای هواپیمای شخصی است.

 

سانی لئون

سانی لئون که چهره خوش نامی نبود بعد از ورود به بالیوود شهرت دیگری به دست آورد. او به خاطر حضور در آیتم آهنگ‌های غالبا موفق فیلم‌های هندی معروف است. سانی لئون هم جزء آن دسته از سلبریتی‌هایی است که جت شخصی دارد.

آکشی کومار، سانجی دات، سیف‌علی خان، انوشکا شرما و ویرات کوهلی دیگر چهره‌های معروفی هستند که دارای هواپیمای شخصی هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا